رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای استان به صورت عادی و روان است، گفت: محور هراز از فردا مسدود می‌شود.

به گزارش مشرق، جعفر محمدنژاد امروز درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای استان به صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 24 امشب در تمام بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع کامیون به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه هفتم اسفندماه در این محور ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا 24 روز جمعه هفتم اسفندماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران اظهار کرد: به‌منظور اجرای عملیات راه‌سازی، تعریض و بهسازی حد فاصل «شنگول‌ده تا گزنک» محور هراز از ساعت 19 هشتم اسفندماه تا ساعت پنج صبح روز 15 اسفندماه مسدود است.

این مسئول با اعلام اینکه این محدودیت تردد از روز شنبه تا سه‌شنبه اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات رسمی و روزهای پایانی هفته از چهارشنبه تا جمعه اعمال نمی‌شود.

محمدنژاد یادآور شد: توصیه ما به رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند این است که برای تردد از سایر محورهای منتهی به شمال کشور استفاده کنند.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، بیان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگانی که قصد تردد در محورهای برف‌گیر و کوهستانی را دارند، ضروری است.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس