کد خبر 540752
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه «لبنان هرگز امارتی سعودی نبوده و نخواهد بود»، افزود: عربستان سعودی باید به خاطر اقدامات اخیرش از لبنان عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اقدامات ضد لبنانی عربستان سعودی گفت:‌ لبنان هرگز امارتی وابسته به عربستان سعودی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، شیخ نعیم قاسم با اشاره به اقدام اخیر عربستان سعودی در لغو وعده مساعدت به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان، تاکید کرد که عربستان سعودی به دنبال بهانه‌ای برای هدف قرار دادن لبنان، حزب الله و دستاوردهای این کشور بود. این در حالی است که در سالیان گذشته قدرت لبنان را در ضعفش می‌‌دیدند.

وی قدرت یافتن لبنان با مقاومت اسلامی را عامل عصبانیت عربستان، کشورهای بزرگ و رژیم صهیونیستی خواند و افزود: از نظر ما لبنان، کشور آزادی‌ها بوده و خواهد بود و هرگز وابسته به هیچ کشوری نخواهد شد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: لبنان هرگز نه امارتی عربستانی و نه امارت غیر عربستانی نخواهد بود تا دیگران گمان نکنند که ما با وابستگی به کشوری خاص مخالف هستیم ولی با وابستگی با کشور دیگری مخالفتی نداریم.

وی تاکید کرد که با توجه به اقدامات عربستان طی یک هفته گذشته، این کشور باید از لبنان عذرخواهی کند زیرا به لبنانی‌ها و به همه کسانی که مدت‌ها در راستای آزادی سرزمین‌هایشان و استقلال کشورشان تلاش کرده‌اند،‌ توهین کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس