کد خبر 540649
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

فرمانده عملیات الانبار روز جمعه از دفع حمله تروریست های داعش و کشته شدن 41 تن از آنها در جنوب فلوجه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، اسماعیل محلاوی فرمانده عملیات الانبار گفت: نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی جنگجویان عشایر، جنگنده های ائتلاف ضد داعش و نیروی هوایی موفق شدند حمله تروریست های داعش به منطقه «البودعیج»، روستاهای «البومناحی» و «البوهذال» در شمال العامریه (23 کیلومتری جنوب فلوجه) را دفع کنند.

فرمانده عملیات الانبار همچنین افزود: نیروهای امنیتی همچنین 41 داعشی را در جریان این حملات به هلاکت رسانده و خسارت های مادی فراوانی به آنها وارد آوردند.

وی ادامه داد: تروریست های داعش قصد داشتند بار دیگر این مناطق را که نیروهای امنیتی و عشایر روز گذشته آزاد کرده بودند، اشغال کنند که با شکست مواجه شدند.

بر اساس این گزارش، منطقه البودیج و روستاهای البوهذال و البومناحی و سه تپه دیگر جنوب فلوجه روز گذشته (پنج شنبه) پس از درگیری های شدید با داعش به دست نیروهای عراقی افتاد.

یک منبع امنیتی در فرمانده عملیات الانبار نیز پیشتر از هلاکت 15 داعشی از جمله چند سرکرده آنها در بمباران تجمع تروریست ها در غرب استان الانبار عراق خبر داد.

عملیات های نظامی نیروهای ارتش عراق با حمایت نیروهای مردمی علیه تروریست های داعش برای بیرون راندن آنها از استان الانبار همچنان ادامه دارد و طی روزهای اخیر بسیاری از شهرها و روستاهای واقع در این استان از وجود تروریست ها پاکسازی شده است.

عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی تکفیری داعش مواجه بوده است.

در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس