کد خبر 539338
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواستم با اخراجم به تیم ضربه بزنم و بابت این اتفاق از همه مجموعه تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش مشرق، جری بنگستون به خاطر اخراج در دیدار سایپا - پرسپولیس مورد انتقاداتی قرار گرفت و حتی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هم دعوت شد.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس به گفته خودش اصلاً انتظار این را نداشت که بعد از زدن چند گل حساس برای پرسپولیس به یکباره در چند بازی پیاپی نیمکت‌نشین باشد و حتی در غیاب مهدی طارمی هم به او اعتماد نشود. جری بنگستون در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به نظر می‌آید با روز‌های اوجت فاصله گرفته‌ای؟
موافق این حرف نیستم. من در همان سطح همیشگی قرار دارم و مشکل این است که فرصت بازی در اختیارم قرار نمی‌گیرد. اگر در ترکیب نباشم طبیعی است که فرصتی برای عرض اندام پیدا نخواهم کرد.

 تو در بازی با سایپا کمی عصبی وارد میدان شدی و شاید به خاطر این بود که دو کارت زرد گرفتی، عصبی بودنت دلیل خاصی داشت؟
نه من اصلا در حالت عصبی به زمین نیامدم. وارد زمین شدم تا به تیمم کمک کنم اما داور خیلی ساده بعد از اولین خطا به من کارت زرد نشان داد. در صحنه دوم هم خطای شدیدی مرتکب نشدم و نمی‌دانم چرا داور کارت زرد دوم را به من داد. به هر حال این اتفاقات فوتبال است و من واقعا نمی‌خواستم تیمم را 10 نفره کنم.

کریم باقری گفته اخیرا در تمرینات آن انگیزه همیشگی را نداری؟
نمی‌دانم چرا این طور به نظر باقری آمده‌ام. من همیشه در تمرینات طوری ظاهر می‌شوم که سرمربی مجبور شود از من در ترکیب اصلی استفاده کند. شاید منظور باقری تمرینات تیم قبل از بازی با سایپا بوده است.

در تمرینات قبل از بازی با سایپا سرحال و با انگیزه نبودی؟
فکر می‌کردم بعد از محرومیت مهدی طارمی، برانکو قصد دارد مرا در ترکیب اصلی قرار دهد اما وقتی متوجه شدم قرار است بازیکن دیگری جای طارمی را بگیرد ناراحت شدم. واقعا این انتظار را نداشتم که در آن شرایط هم به من اعتماد نشود در حالی که هر موقع در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتم،گلزنی می‌کردم. شاید باقری این ناراحتی و کمی بی‌انگیزگی را در تمرینات آخر در من دید.

هواداران بابت اخراجت از زمین و 10 نفره کردن تیم از تو دلخورند!
بابت این اتفاق از همه هواداران و مجموعه باشگاه عذرخواهی می‌کنم. واقعا نمی‌خواستم به تیمم ضربه بزنم و امیدوارم در آینده با ارائه بازی‌های بهتر و گلزنی دوباره هواداران را خوشحال کنم.

فکر می‌کنی پرسپولیس این فصل بتواند قهرمان لیگ شود؟
قطعا، چرا که نه؟ ما می‌توانیم قهرمان شویم چون تیمی هستیم که بازیکنان و مربیان خیلی خوبی داریم و تفکر قهرمانی در همه مجموعه تیم وجود دارد. همه ما می‌خواهیم آخر فصل قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه دهیم. این کار ساده‌ای نخواهد بود چرا که سایر تیم‌ها همین هدف را دارند و رقابت در جدول بسیار نزدیک و فشرده است. من به خدا باور دارم و ایمان دارم که با کمک او قهرمان می‌شویم.

با توجه به نیمکت‌نشینی‌های اخیرت در پرسپولیس به نظرت این بار به تیم ملی هندوراس دعوت خواهی شد؟
مسلما اگر در باشگاهم بازی نکنم از تیم ملی کنار گذاشته خواهم شد و این یک واقعیت است. سرمربی تیم ملی تمامی بازیکنان تیمش را زیر نظر دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس