برنامه سوم اسفند نود با محوریت بررسی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر و قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا ساعت ۲۲:۳۷ دوشنبه از شبکه سه آغاز شد.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور پس از تسلیت ایام فاطمیه گفت سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و اتفاقاتی که هفته گذشته در فوتبال و فوتسال کشور افتاده را بررسی می کنیم و نمایش فوق العاده تیم ملی فوتسال در جام ملت های آسیا را تبریک می گوییم.

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین گل دو ماه اخیر پخش که یک گل از فوتسال و یک گل از فوتبال بانوان هم میان آنها بود. عادل فردوسی پور گفت تلاش می کنیم به فوتبال و فوتسال بانوان هم اهمیت دهیم چون حق طبیعی آنهاست و باتوجه به اینکه دسترسی به تصاویر بازی آنها مشکل تر است از آنها می خواهیم فیلم گل های خوبی که زده می شود را برای ما ارسال کنند.

 کلیپی از خلاصه آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

- قهرمانی تیم ملی فوتسال و گفتگوی زنده با سرمربی و برترین و ارزشمندترین بازیکن جام
- بازگشت استقلال به پیروزی بعد از دو ماه در روزی که ورزشگاه آبی شد
- گزارش اختصاصی از اردوی ذوب آهن در قطر و مصاحبه با جواد نکونام (متن مصاحبه را اینجا بخوانید)
- تکرار سناریوی عوض کردن برد با مساوی پرسپولیس در لحظات پایانی

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، قهرمان جام ملت های آسیا به استودیو آمد و گفتگوی ویژه با او آغاز شد.

 

 تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی نود از خارج کشور با اپلیکیشن پیامکی برنامه نود ۴۴۱۱ نفر اعلام شد و قرعه کشی مخصوص آنها با یک برنده ۱۰ میلیون ریالی انجام شد. سپس قرعه کشی سایر بینندگان برنامه هفته گذشته هم به کمک سرمربی تیم ملی فوتسال انجام شد.

پس از خداحافظی با ناظم الشریعه ۹۰ درجه و مرور طنز مسابقات هفته گذشته لیگ پخش شد. از بخش های این هفته ۹۰ درجه شوخی با مسابقه پرتاب نارنجک در آزادی، نمایش پانتومیم لوبانف، سفر سرمربی جدید ملوان با هلیکوپتر به ورزشگاه تختی انزلی، اعتراض پیام صادقیان به داور با شیوه نوین، محافظت از دوربین کنار زمین با جعبه شیرینی، بازوبند پهلوانی به داوران بازی استقلال - گسترش فولاد برای اعلام آفساید برتر هفته، شکل و شمایل جدید حنیف به یاد قیصر و فیلم های فارسی بود.

خلاصه بازی صبای قم و استقلال خوزستان به عنوان اولین بازی هفته پخش شد.

بعد از آن بازی تراکتورسازی و سپاهان با برتری میزبان تبریزی پخش شد. سپاهان که ۲۵ بازی بدون کارت قرمز بود در سه دو کارت قرمز گرفته است.

مروری بر سرنوشت بد قهرمانان اردوار اخیر لیگ انجام شد  که سپاهان هم پس از قهرمانی سال گذشته در رده یازدهم لیگ امسال قرار گرفته.

ترین های هفته بیست و یکم لیگ برتر پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
حرکات تکنیکی هفته: داریوش شجاعیان(گسترش فولاد) - محسن مسلمان(پرسپولیس) - محمد ایران پوریان(تراکتورسازی) - مهدی رجب زاده(ذوب آهن) - فرشاد احمدزاده(پرسپولیس) - محمد ابراهیمی (گسترش فولاد) - حمید دیوسالار(راه آهن) - آندرانیک تیموریان(سایپا) - بختیار رحمانی(تراکتورسازی) - داریوش شجاعیان(دومین حرکت- گسترش فولاد) - علی فاطمی(راه آهن) - ایراهیم صادقی(سایپا) - پیام شیرزادی(استقلال خوزستان) - امید نورافکن( استقلال) - احمد نورالهی(پرسپولیس) - پیام صادقیان(صبای قم) - طالب ریکانی(استقلال اهواز) - محمد ابراهیمی(حرکت دوم - گسترش فولاد) - علیرضا بیرانوند(نفت تهران) - حسین ساکی(استقلال اهواز) - فرشاد احمدزاده(حرکت دوم - پرسپولیس) - محمد ابراهیمی(حرکت سوم - گسترش فولاد)
کار تیمی برتر هفته: پرسپولیس مقابل سایپا
موقعیت از دست رفته هفته: جابر انصاری برابر گسترش فولاد
پاس گل برتر هفته: پیام شیرزادی از استقلال خوزستان مقابل صبا
مهار برتر هفته: مجتبی روشنگر از پدیده مقبل سیاه جامگان

 مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری اضافه شد و داوری دو مسابقه پخش شده مورد بررسی قرار گرفت.
مرادی درباره مسابقه صبای قم و استقلال خوزستان گفت: برخورد خسوس و کریم اسلامی در محوطه  جریمه خطای پنالتی بود و دروازه بان پای راس مهاجم صبا را زد. تعادل بازیکن استقلال خوزستان در محوطه جریمه به هم خورد اما ادامه بازی درست بود. کارت زرد دوم و اخراج اوسانی هم درست بود.

مسابقه تراکتورسازی - سپاهان: گل سپاهان درست بود و خطایی رخ نداد. کارت قرمز فوزیل موسی اف کاملا درست بود و تکل خطرناک و آسیب رسانی زد که کمیته انضباطی هم می تواند برای آن جریمه در نظر بگیرد.

 مسابقه پرحاشیه پرسپولیس و سایپا با میزبان سایپا درورزشگاه آزادی(!) و تساوی تلخ شاگرادن برانکو پخش شد. ۴۱  درصد گل های خورده پرسپولیس در ۱۵ دقیقه پایانی وارد دروازه این تیم شده.

داوری بازی سایپا - پرسپولیس بررسی شد: ایوبی به دلیل خطا روی عالیشاه در دقیقه ۲۹ باید کارت زرد دوم وکارت قرمز دریافت می کرد. تصمیم داور روی پاس به عقب به دروازه بان اشتباه بود و شجاعت به خرج داد که تصمیمش را عوض کرد چون دفع توپ بود نه پاس به عقب. برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه اتفاق نیفتاد و احتمال بیرون بودن توپ از محوطه بیرون بود. کارت زرد دوم بنگستون درست بود و بدون این که به توپ کاری داشته باشد خطا کرد.  گل سایپا درست بود و همزمان با ضربه سر مهاجم سایپا برخورد با دروازه بان پرسپولیس انجام شد و به همین خاطر خطایی نشد. با محاسبه انجام شده مشخص شد ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان های تلف شده بود که ۵ دقیقه از سوی داور اعلام شد.

بازی ذوب آهن و فولاد بازی بعدی هفته بیست و یکم بود که روی  آنتن رفت.

بازی استقلال و گسترش فولاد با بازگشت آبی پوشان به صدر جدول مسابقه بعد بود که به پخش رسید.

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با ۲۷ بهمن تا ۳ اسفند در تاریخ بخش بعدی نود این هفته بود.

 تا ساعت ۱۲:۱۲ یک میلیون و ۱۴۲ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند که گل احمد نورالهی با ۴۱ درصد اول بود و پس از او گل شهبازاده با ۲۵ و  الهام فرهمند با ۱۵،۶ درصد قرار داشت.

 آنالیز مسابقه استقلال و گسترش فولاد در ادامه پخش شد.

داوری بازی ذوب آهن و فولاد بررسی شد: گل فولاد آفساید نبود و مدافع ذوب آهن عقب تر بود. پنالتی ذوب آهن به درستی اعلام شد و دست بازیکن باز بود و به توپ ضربه زد.
مرادی درباره داوری مسابقه استقلال - گسترش فولاد گفت: پنالتی گسترش فولاد درست بود و مدافع هم با دست هم با پا ضربه زد. پنالتی قطعا باید تکرار می شد هم به خاطر خروج رحمتی از دروازه هم ورود بازیکنان به محوطه جریمه. قبل از گل استقلال خطا شد و روزبه چشمی هم با پا هم با دست بازیکن گسترش را هل داد و و زاویه دید داور خوب نبود که متوجه نشد. موقعیت تک به تک گسترش فولاد به اشتباه آفساید اعلام شد و مهاجم حداقل دو متر عقب تر بود. در صحنه درگیری بازی اخراج نصرتی درست بود و به خاطر حرکت  اولش روی هوا هم می توانست اخطار بگیرد و اخطار برای رحمتی کافی بود.

تیم منتخب هفته ۲۱ لیگ برتر براساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود معرفی شد.

 اصغرحسین زاده ارزشمندترین بازیکن جام ملت های فوتسال آسیا و حسین طیبی آقای گل تیم ملی به برنامه آمدند و گفتگو بعدی امشب نود با آنان آغاز شد.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد که به اتفاقاتی همچون ، ۱۰۰ گله شدن مهدی رجب زاده که خودش معتقد است ۱۰۲ گله شده و فرهاد پورغلامی که مربی سایپا است و برای تماشای بازی ملوان به ورزشگاه رفت و توصیف داوران بازی با نام پلنگ صورتی توسط اسکوچیچ اختصاص داشت.

مرور عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته به پخش رسید.

 مصاحبه اختصاصی گزارشگر برنامه نود با جواد نکونام در قطر پخش شد و کاپیتان سابق تیم ملی گفت امیدوارم روزی نرسد که کی روش هم مانند برانکو برود و پشیمان شویم که چرا رفت.

گزارش اختصاصی نود از اردوی تیم فوتبال ذوب آهن در قطر برای بازی روز آینده با لخویا در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن توسط عادل فردوسی پور بررسی شد و صفحه اول روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت مرور شد.

 دربی مشهد بین سیاه جامگان و پدیده بازی بعدی این هفته بود.

مسابقه استقلال اهواز برابر نفت تهران مسابقه بعدی بود که پخش شد.

و بازی تیم های ملوان و راه آهن به عنوان آخرین مسابقه هفته به تصویر کشیده شد.

داوری بازی سیاه جامگان - پدیده بررسی شد و مرادی گفت: سرنگونی مهاجم سیاه جامگان خطا بود و به خاطر پشت پایی که به او زدند داور باید پنالتی می گرفت که به خاطر شبیه سازی کارت زرد نشان داد. در صحنه درگیری بازیکنان دو تیم هرکدام باید کارت زرد می گرفتند. حرکت خشن کف پای شاکری باید با کارت قرمز جریمه می شد در حالی که کارت زرد دریافت کرد.
در مسابقه ملوان - راه آهن : برخورد توپ با دست مدافع راه آهن در محوطه پنالتی برای ملوان بود که گرفته نشد و مدافع با دست توپ را کنترل کرد.

مهدی تارتار سرمربی برکنار شده راه آهن روی خط تلفنی نود آمده و درخصوص حواشی اخراجش صحبت کرد. پس از وی سعید رمضانی سرپرست و فرشاد کرمی مربی این تیم نیز روی خط آمدند.

نتایج و گل های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مرور شد.

 با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۱:۳۸ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۴۵۸ هزار نفر گل احمد نورالهی به سایپا با ۴۱،۳ درصد آرا بهترین گل دو ماه اخیر انتخاب شد و پس از آن گل سجاد شهباززاده با ۲۴،۸ ، گل الهام فرهمند با ۱۶،۲ و گل علیرضا وفایی با ۱۱،۲ درصد دوم تا چهارم شدند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    حقیقتا گل نورالهی عالیییی بود
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    عادل عالی بود
  • نیما ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    90 تازه داره خوب میشه
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    90 باید به موضوعات فرهنگی بیشتر بپردازه چون همه باشگاههای فوتبال ما عنوان "فرهنگی ورزشی" رو یدک میکشن
  • مجتبی h ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    من نه استقلالیم نه پرسپولیسی ولی خدایی گل شهباززاده عالی بود
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    استقلال خوش شانس اگه اشتباهات داوری نبود معلوم نیست الان استقلال کجای جدول بود
  • محمدرضا ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    فقط گل فوتسال قشنگ بود
  • محمد ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    خداییش این نظرسنجی برنامه نود خیلی تکراری شده، با اینکه طرفداره پرسپولیسم ولی انصافا همه طرفدارای پرسپولیس و استقلال، با تعصب رای میدن و حق به حق دار نمیرسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس