براساس اعلام تلویزیون دولتی سوریه در اثر چندین انفجار در منطقۀ جنوبی دمشق، پایتخت این کشور، دست‌کم 83 نفر جان باخته‌ و بیش از 170 تن مجروح شدند.براساس گزارش تلویزیون سوریه این انفجارها عصر یکشنبه (2 اسفند) در خیابان التین در منطقۀ سیده زینب روی داد.

گروه فیلم و صوت مشرق، براساس اعلام تلویزیون دولتی سوریه در اثر چندین انفجار در منطقۀ جنوبی دمشق، پایتخت این کشور، دست‌کم 83 نفر جان باخته‌ و بیش از 170 تن مجروح شدند.

{$sepehr_media_1398605_400_300}
دانلود

به گفتۀ منابع خبری، محل وقوع انفجارها در نزدیکی بیمارستانی به نام الصدر بوده است. همچنین به گفته سانا از آنجا که این انفجارها در نزدیکی یک مدرسه روی دادند بیشتر قربانیان آن زنان و کودکان بودند.

براساس گزارش شبکۀ الاخباریه دست‌کم چهار انفجار رخ داده است که دو مورد از آن‌ها ناشی از خودروی بمب‌گذاری شده و دو مورد دیگر ناشی از عاملین انتحاری بوده است.

گروه تروریستی داعش که پیشتر مسئولیت انفجارهای یکشنبه صبح (2 اسفند) در حمص سوریه را پذیرفته بود، مسئولیت انفجارهای دمشق را نیز برعهده گرفت.

داعش اعلام کرد در منطقۀ سیده زینب دو تن از عناصر این گروه پس از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده، کمربند انفجاری خود را منفجر کردند.

به گفتۀ شاهدین و اعلام رسانه‌های سوری چهار انفجار در این منطقه رخ داده است.

ماه گذشته گروه تروریستی داعش با اجرای چندین حملۀ انتحاری در منطقه‌ای که حرم مطهر حضرت زینب(س) در آن واقع است، موجب کشته شدن 60 نفر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس