سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تمام افرادی که مورد حمایت علنی انگلیس قرار گرفته‌اند باید از این حمایت، اعلام برائت کنند در غیر اینصورت مردم آگاه و بصیر هستند و پاسخ خودشان را با رای در انتخابات هفتم اسفند خواهند داد.

به گزارش مشرق، سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، با اشاره به حمایت رسانه‌های وابسته به رژیم سلطنتی انگلیس از برخی کاندیداها و لیست‌های انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اظهار داشت: در تمام طول تاریخ انگلیس در قبال ملت ایران ظلم کرده و کارنامه این کشور نشان می‌دهد که هیچ گاه خیر و صلاح ما را نمی‌خواهند؛ دشمن از هر روزنه‌ای برای نفوذ و ضربه زدن استفاده می‌کند و لازم است نخبگان و فقهای متدین مراقب نقشه دشمن باشند.

وی با بیان اینکه اگر دشمن از ما تعریف کند باید در عمل و رفتار خودمان بازنگری کنیم، تصریح کرد: تمام افرادی که مورد حمایت علنی انگلیس قرار گرفته‌اند باید از این حمایت اعلام برائت کنند در غیر اینصورت مردم آگاه و بصیر هستند و پاسخ خودشان را با رای در انتخابات هفتم اسفند خواهند داد.

سجادی تاکید کرد: امیدواریم در روزهای باقیمانده کسانی که مورد حمایت دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب قرار گرفته‌اند، بصورت شفاف با دشمن مرزبندی کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس