باشگاه الهلال عربستان به دلیل انتشار فایل صوتی منتسب به سعید‌ العویران از وی به صورت رسمی شکایت کرد.

ورود سازمان مبارزه با مواد مخدر به پرونده بازیکن سرشناس سعودیبه گزارش مشرق، تیم الهلال عربستان که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حریف تراکتورسازی تبریز است، دو روز پیش در فینال جام ولی عهد توانست الاهلی را شکست دهد و قهرمان عربستان شود.

پس از این قهرمانی الهلال اخبار عجیبی از سوی سعید العویران، بازیکن سابق تیم‌ملی عربستان در صفحات مجازی منتشر شد.

یک فایل صوتی با صدای سعید العویران بازیکن سابق تیم ملی عربستان در توئیتر باشگاه هواداران الاهلی منتشر شد که در این فایل صوتی او باشگاه الهلال را به رژیم صهیونیستی تشبیه می‌کند و نواف بن السعد رئیس باشگاه الهلال را به نتانیاهو نحست وزیر رژیم اشغالگر قدس تشبیه کرده است.

سعید العویران این فایل صوتی را کاملا تکذیب کرد اما باشگاه الهلال عربستان بنا بر خبر الریاضیه شکایت رسمی علیه او را انجام داده است و منتظر حکم برای او است.

المحمادی، وکیل باشگاه الهلال عربستان در این زمینه تاکید کرد: این فایل صوتی که تمام آن فحاشی و اهانت به باشگاه الهلال است در صورت محرز شدن حداقل یک سال زندان برای العویران و جریمه نقدی بیش از 500 هزار ریال خواهد داشت.

وی افزود: باشگاه الهلال عربستان اکنون منتظر این است تا العویران به یکی از مراکز پلیس مراجعه کند و کتبا درباره این فایل صوتی پاسخ دهد. در صورت عدم قانع نشدن باشگاه از العویران مرحله بعدی دادستانی خواهد بود.

وکیل باشگاه الهلال در پایان گفت: من این فایل صوتی را چندین بار گوش کردم و متوجه شدم که العویران نام چند نفر را بیان می‌کند که در حال مصرف مواد مخدر هستند! با این اقدام او کارش سخت شد و خودش را به دردسر بیشتری انداخته است زیرا سازمان مبارزه با مواد مخدر هم در این قضیه وارد خواهد شد و از او درباره آن افرادی که صحبت کرده بازجویی می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس