کد خبر 538325
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

بازیکن تیم هندبال هیأت تهران با نامه متصدی سالن و بدون برگزاری جلسه کمیته انضباطی از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش مشرق، علی عابدینی، بازیکن تهرانی تیم هیأت تهران که برای ملحق شدن به هم تیمی‌هایش برای مسابقه هفته سوم دور دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال در شرایطی که پسرش به علت بیماری در بیمارستان بستری بود با ماشین شخصی راهی کاشان شده بود، بعد از رسیدن به این شهر و زمانی که برای حضور در رختکن تیم تهران خود را آماده می‌کرد مطلع شد که محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

علی عابدینی بعد از شنیدن این خبر متعجب شده و علت را جویا می‌شود. پس از اظهار بی اطلاعی مسئولان تیم از این اتفاق علی عابدینی با منوچهر حیدری، دبیر کمیته انضباطی فداسیون تماس می‌گیرد تا پیگیر این مسئله شود و نکته جالب اینکه حیدری در تماس اول ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این موضوع عنوان می‌کند که فرامرز می‌آبادی، دبیر فدراسیون این موضوع را اطلاع داده است.

پیگیری‌های علی عابدینی ادامه پیدا می‌کند و بعد از تماس‌های مکرر با فرامرز می‌آبادی و عدم پاسخگویی از طرف وی، مجدد با منوچهر حیدری تماس گرفته و در کمال ناباوری مشخص می‌شود متصدی سالن هندبال یا بهتر بگوییم مسئول سالن هندبال تهران با نوشتن نامه‌ای باعث محرومیت علی عابدینی شده است! این محرومیت در حالی اعمال شده که هیچ جلسه‌ای از طرف کمیته انضباطی برای عابدینی برگزار نشده است.

علی عابدینی با تایید این خبر گفت: اینکه چطور مسئول یک سالن می‌تواند باعث محرومیت یک بازیکن لیگ برتری شود و چگونه دبیر فدراسیون بدون اطلاع کمیته انضباطی به تشخیص خود می‌تواند یک ورزشکار را از بازی محروم کند مسئله ای است واقعاً برایم جای سوال دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس