تیم فوتبال بارسلونا توانست با برتری دو بر یک برابر لاس‌پالماس، سه امتیاز حساس خارج از خانه را به اندوخته‌های خود در لالیگا اضافه کند.

به گزارش مشرق، بارسلونا و لاس‌پالماس عصر شنبه در دیداری از هفته بیست و پنجم لالیگا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک صدرنشین فوتبال اسپانیا به پایان رسید. بارسلونا در این دیدار سرخیو بوسکتس را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت ولی با توجه به اینکه آنها باید در لیگ قهرمانان برابر آرسنال در این هفته به میدان بروند، انریکه دست به تغییر تیمش نزد و با ترکیبی کامل برابر لاس‌پالماس به میدان رفت، چراکه به خوبی می‌دانست کوچکترین غفلت در این مقطع از فصل باعث خواهد شد تا موقعیت این تیم در لالیگا به خطر بیفتد.

بارسلونا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه شش توانست با گلزنی لوئیس سوارس در دقیقه ششم مسابقه از حریف خود پیش بیفتد ولی این برتری تنها کمتر از پنج دقیقه دوام داشت و میزبان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ویلیان خوزه در دقیقه 11 گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند.

در نیمه نخست بارسلونا صاحب چندین موقعیت گل دیگر هم شد و می‌توانست با همکاری خوب آردا توران و مسی دروازه میزبان خود را باز کند ولی در نهایت در دقیقه 39 نیمار بعد از مدت‌ها برای تیمش گلزنی کرد و باعث شد بارسلونا پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای زدن گل فایده‌ای نداشت و دو تیم در زدن گل ناموفق بودند و سرعت بازی هم تا حد زیادی افت کرد. بارسلونا که این هفته باید در لندن برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود تلاش زیادی نکرد و سعی کرد با میدان داری خود را برای بازی سخت این هفته خود خسته نکند و همچنان در صدر جدول لالیگا قرار داشته باشد.

در ادامه بازی‌های این هفته، فردا - یکشنبه - رئال مادرید باید برابر مالاگا به میدان برود که این دیدار در زمین مالاگا برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس