کد خبر 538001
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

مسی با زدن دو گل در زمین خیخون، تعداد گل های خارج از خانه خود را با رونالدو برابر کرد و به نوعی پاسخ فوق ستاره رئال را داد.

به گزارش مشرق، "از سال 2009 تا به امروز، در لالیگا یک نفر را به من نشان بدهید که در بازی های بیرون از خانه بیش از من گلزنی کرده است"، این اظهارنظر جالب رونالدو در نشست خبری پیش از بازی با رم بود.

در واقع این واکنش فوق ستاره پرتغالی به این سوال بود که چرا مدتی است در بازی های دور از خانه برای رئال گل نزده است. ادعای رونالدو در آن روز کاملا درست بود چون نگاهی به آمار نشان می داد که او با زدن 105 گل برای رئال در بازی های خارج از خانه، بالاتر از مسی 103 گله قرار داشت.

مسی از سال 2009 که رونالدو با پیوستن به رئال وارد لالیگا شد، 103 گل در بازی های خارج از خانه برای بارسا به ثمر رسانده بود اما یک روز پس از ادعای رونالدو، او با زدن دو گل در زمین خیخون، تعداد گل های خارج از خانه خود را با رونالدو برابر کرد و به نوعی پاسخ فوق ستاره رئال را داد. البته باید توجه داشت که مسی در 116 بازی این تعداد گل را به ثمر رسانده اما رونالدو در 112 بازی.

در بازی های خانگی اما عملکرد مسی بهتر بوده است. مسی از سال 2009 تا به امروز 142 گل در نوکمپ برای بارسا به ثمر رسانده ولی رونالدو در برنابئو 141 گل برای رئال زده است. در ال کلاسیکوها نیز عملکرد مسی بهتر بوده چون او از سال 2009 در 7 باری که مقابل رئال در برنابئو قرار گرفته(در لالیگا) 6 گل به ثمر رسانده اما رونالدو در 6 حضورش در نوکمپ مقابل بارسا(در لالیگا) سه بار موفق به گلزنی شده است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس