دفتر مطبوعاتی یگان جنوبی ارتش روسیه از برگزاری مانوری نظامی با استفاده از سامانه‌های پدافند موشکی «اس-300» و جنگنده‌ «سوخو-27» در پایگاه نظامی روسیه در آبخازیا خبر داد.

به گزارش مشرق،  دفتر مطبوعاتی یگان جنوبی ارتش روسیه اعلام کرد که واحدهای دفاع هوایی مستقر در پایگاه نظامی روسیه در آبخازیا امروز شنبه مانوری نظامی با استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی «اس-300» و «اوسا» (Osa) برگزار کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، نیروهای نظامی روسیه در واحدهای پدافند هوایی مستقر در پایگاه نظامی این کشور در آبخازیا موفق شدند در این مانور نظامی اهداف شبیه‌سازی شدشه را با استفاده از سامانه پدافند هوایی «اس-300» و نیز سامانه «اوسا» منهدم کنند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی یگان جنوبی ارتش روسیه، در این مانور از جنگنده «سوخو-27»‌به عنوان هدف فرضی استفاده شده بود.

در این بیانیه آمده است: در تمام مدت این عملیات، تجهیزات پدافند هوایی ارتش روسیه در حالت آماده باش قرار داشت و زمانیکه هدف فرضی شناسایی شد، نیروهای ارتش روسیه، فرایند انهدام این هدف فرضی را با استفاده از سامانه‌های «اس-300»‌و «اوسا-ای کی ام» شبیه‌سازی کردند.

روسیه بر اساس معاهده نظامی سپتامبر سال ۲۰۰۹ میلادی، ۱۷۰۰ نیروی نظامی خود را در پایگاه نظامی خود در گوداوتا در شمال سوخومی پایتخت آبخازیا مستقر کرده است. پایگاه نظامی روسیه در آبخازیا در همان سال پس از توافق سران روسیه و جمهوری استقلال طلب آبخازیا در مسکو راه‌اندازی شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    انشالله اس 300هاشون بترکن نامردا
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    بیچاره گرجستان
  • مسعود ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    چرخش برات نچرخه نامرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس