کد خبر 537790
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

مهدی تارتار سرمربی سابق تیم راه آهن در اتوبوس با شاگردانش خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در اتوبوس و در جاده انزلی – رشت بود که متوجه شد از سمت خود برکنار شده است! سرمربی سابق تیم راه آهن در کرج و قبل از اینکه از اتوبوس پیاده شود یکی دو دقیقه ای برای بازیکنان تیمش صحبت کرد.

او ضمن تشکر از تک تک اعضای کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات و هم چنین مدیر رسانه تیم از بچه ها به خاطر بازی خوبی که در برابر ملوان به نمایش گذاشتند تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای آنها از بازیکنان تیمش خواست که با مربی جدید در راستای موفقیت تیم نهایت همکاری را داشته باشند و به صراحت اذعان کرد ماندن تیم به سود او هم تمام می شود.

مهدی تارتار در حالی از اتوبوس پیاده شد که تیمش بعد از تعطیلات زمستانی و بعد از اضافه کردن چند بازیکن جدید از تیم تیم های دسته اولی و حتی دسته دومی گلی دریافت نکرده بود و از  چهار بازی با میانگین 1.5 امتیاز مجموعا شش امتیاز کسب کرده بود.

مهدی تارتار پیش از بازی با استقلال در دور رفت جانشین فرهاد کاظمی شده بود و پیش از بازی با استقلال هم از سمت خود برکنار شد.

نکته جالب اینکه باشگاه راه آهن هیچ پرداختی به هیچ از اعضای کادر فنی خود تا اکنون نداشته است! و البته این برای خیلی ها جای سوال بود آیا باشگاه راه آهن نمی توانست صبر کند و بعد از رسیدن تیم به تهران این تصمیم خود را علنی کند؟برکناری مهدی تارتار حق طبیعی باشگاه راه آهن بود اما چرا در اتوبوس؟
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس