مادر شهید جمال‌الدین محمدی: چهار پسر دارم که یکی به شهادت رسید و فدای سر حضرت زینب(س) شد و راضی ام که بقیه آنها را نیز در همین راه فدا کنم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دو شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون روز سه شنبه در گلزار شهدای شهرستان بردسیر به خاک سپرده شدند. 

خبرگزاری فارس: فرزندم فدای سر حضرت زینب(س) شد

مادر شهید افغانستانی مدافع حرم جمال‌الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: وقتی جمال می‌خواست برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه برود مخالفتی نکردم هر چند که می دانستم به جنگ می‌رود و ممکن است برنگردد. 

وی افزود: جمال الدین 25 سال داشت و صاحب یک فرزند سه ساله به نام امیر حسین بود اما گفت همه‌ دارایی‌ام فدای حضرت زینب(س) و به سوریه رفت.

مادر این شهید افغانستانی مدافع حرم، با اشاره به اینکه فرزندم سه مرتبه به سوریه اعزام شد، بیان داشت: دفعه اولی که رفت مجروح شد و برگشت. وقتی مجددا خواست برود پدرش کمی مخالفت کرد که صبر کن لااقل حالت خوب شود اما جمال الدین گفت: من هدفم را پیدا کردم و می‌خواهم راه امام حسین(ع) را ادامه دهم.

وی گفت: چهار فرزند پسر دارم که یکی به شهادت رسید و فدای سر حضرت زینب(س) شد و راضی ام که بقیه آنها را نیز در همین راه فدا کنم.  

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس