کد خبر 537668
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع اهالی روستای ابوشانک آبادان 135 بیمار را رایگان معاینه و جراحی می کند.

گروه فیلم و صوت مشرق، قاضی زاده هاشمی در سفر به آبادان مورد استقبال اهالی روستای ابوشانک قرار گرفت. از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سفر به آبادان و خرمشهر بازدید از بیمارستان های این دو شهر و آغاز ساخت بیمارستان 220 تختخوابی در آبادان است.

{$sepehr_media_1394535_400_300}
دانلود

ویزیت رایگان بیماران روستایی به همت وزیرامروز همچنین باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخت بیمارستان 220 تختخوابی شهید موسوی خرمشهر آغاز شد.

و خبر دیگر اینکه، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان طالقانی ابادان در زمینی به وسعت هزار و 800 مترمربع با ۶ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد. در این مرکز انواع خدمات تخصصی مانند چشم پزشکی و دندانپزشکی ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    0 0
    اقای وزیر بهداشت انسان خوب وشریفی هستند این کار ایشان قابل احترام ولی موضعی است اصلاح نظام بیمه ای کشور بهویژه سازمان تامین اجتماعی وازبین بردن بخور بخورهایی که دران است همت عالی میخواهد که متاسفانه خبری نیست فقط هر از چندی لایه ای در مجلس در جهت منافع تامین اجتماعی تصویب میشود که هرچه بیشتر پولهای اقشار کم درامدی چون کارگران وکارمندان راهی این چاه ویل شود ولی دریغ از بالا رفتن سطح خدمات به بیمه شدگان کافی است سر دمداران این سازمان عریض وطویل که خود را به زور سی سال به بیمه شدگان تحمیل میکند واجازه عرض اندام به هیچ سازمان دیگری را در عرصه بیمه کشور نمیدهد با پول همین بیمه شدگان سفری به کشورهایی مثل ژاپن سوئد المان و.... بروند وببینند انها کجا واینها کجا هستند البته تاحمایت بی چون وچرای دولتها وقوه مقننه از این سازمان هست وضع هیچ فرقی نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس