قرمزها دغاغله را نخواستند تا از ابتداي ليگ پانزدهم راهي فولاد و سپس سايپا شود. شايد برانكو فكرش را هم نمي‌كرد كه يك روز مهاجم مازاد تيمش پرسپوليس را برابر 77هزار تماشاگر شرمنده كند.

مازاد برانكو، قاتل برانكوگروه ورزشی مشرق - مهدي دغاغله را بايد تاثيرگذارترين سايپايي ديدار بزرگ هفته21 ورزشگاه آزادي ناميد. پرسپوليس از سايپا يك بر صفر جلو بود كه تعويض طلايي جلالی در وقت‌هاي تلف‌شده- با ضربه سر- گل تساوي بازي را به ثمر رساند تا خواب‌هاي ارتش سرخ براي ربودن گوي سبقت از استقلال پريشان شود.

اما تعويض طلايي سايپا كه در ليگ چهاردهم پيراهن پرسپوليس را بر تن داشت، پيش از اين در تقابل با قرمزها چه كارنامه‌اي را از خود برجاي گذاشته است؟

* عامل تساوي
مهدي دغاغله قبل از ديدار حساس عصر پنجشنبه پرسپوليس و سايپا فقط يك مرتبه موفق شده بود در جريان ديدارهاي ليگ‌برتر به قرمزپوشان پايتخت گل بزند. در ليگ يازدهم دغاغله پيراهن ملوان را بر تن داشت كه موفق شد در ايستگاه اول رقابت‌ها با ضربه دقيقه75 خود دروازه پرسپوليس را باز كند.

سه‌شنبه 11مردادماه سال90 پرسپوليس با هدایت حميد استيلي گل مهدي را خيلي زود(78) با حسين بادامكي پاسخ گفت. با اين حال عامل اصلي كسب امتياز ملوان در ديدار چهار سال و شش ماه و 18روز قبل برابر قرمزها، مهدي دغاغله بود.

* 145 دقيقه بدون گل
دغاغله بعد از درخشش با ملوان در ليگ سيزدهم مورد توجه علي دايي قرار گرفت تا از ابتداي ليگ چهاردهم قرمزپوش شود. با تمام اين اوصاف مصدوميت‌هاي پي‌درپي هيچ‌گاه نگذاشت مهدي با پرسپوليس به چشم بيايد. دغاغله براي علي دايي و برانكو روي هم 145دقيقه بازي كرد و گلي نزد.

دغاغله يك دقيقه در داربي، 65دقيقه برابر نفت، 10دقيقه مقابل فولاد، 16دقيقه در تقابل نفت‌مسجدسليمان و 46دقيقه برابر گسترش پيراهن پرسپوليس را پوشيد و در نهايت رفت. آخرين‌بار برانكو در ديدار با گسترش(يكشنبه 20ارديبهشت‌ماه سال جاري) يك نيمه به دغاغله بازي داد تا مهدي 9ماه و 10روز قبل براي آخرين‌بار كنار پرسپوليسي‌ها توپ بزند.

* تمام تقابل‌هاي بدون گل دغاغله با پرسپوليس
مهاجمي كه پنجشنبه پرسپوليسي‌ها را با گل دقيقه2+90 خود خراب كرد، به جز گلي كه به قرمزها در هفته اول ليگ يازدهم زده بود، ديگر نمايش موفقي برابر قرمزها در ادوار ليگ‌برتر نداشت.

دغاغله در ليگ دوازدهم با صنعت نفت آبادان دو تقابل 90دقيقه‌اي برابر پرسپوليس داشت و البته كه گلي به ثمر نرساند.

مهدي در ليگ سيزدهم پيراهن ملوان را بر تن داشت كه بازي ملوان و پرسپوليس در هفته پنجم را از دست داد. اين مهاجم در بازي برگشت(هفته20) هم فقط هفت دقيقه فرصت پيدا كرد تا جاي سيدجلال رافخايي به زمين بيايد و شريك مستقيم يك بر صفر تيمش برابر پرسپوليس شود.

دغاغله بعد از اينكه يك فصل در اردوي پرسپوليس(ليگ14) ديده نشد، دوباره در هفته پنجم ليگ‌ جاري به قرمزها رسيد. وی كه نيم‌فصل اول به فولاد پيوسته بود، در تقابل شاگردان اسكوچيچ و پرسپوليس با مصدوميت حسين ابراهيمي- از دقيقه39- وارد زمين شد اما نتوانست كاري از پيش ببرد. در نهايت هم پرسپوليس 2 بر صفر فولاد را با دغاغله شكست داد.

تا اينكه بازي عصر پنجشنبه 29 بهمن سايپا و پرسپوليس فرا رسيد. قرمزها دغاغله را نخواستند تا از ابتداي ليگ پانزدهم راهي فولاد و سپس سايپا شود. شايد برانكو فكرش را هم نمي‌كرد كه يك روز مهاجم مازاد تيمش پرسپوليس را برابر 77هزار تماشاگر شرمنده كند.

دغاغله: از پرسپوليسي‌ها كينه به دل نگرفتم
مهدي در گفتگو با مشرق مي‌گويد: «هيچ كينه‌اي از پرسپوليسي‌ها به دل ندارم. شايد در آن مقطع نيازي به من نداشتند. من پرسپوليس را فراموش كردم و به روزهاي بهتر مي‌انديشم. اگر هم خوشحالي بعد از گلم خاص بود، چون براي خودم خوشحال بودم وگرنه قصد ناراحت كردن هواداران پرسپوليس را نداشتم.»

به اين ترتيب مهاجمي كه چهار سال و شش ماه و 18روز قبل با پيراهن ملوان به پرسپوليس گل زده بود، دومين گلش برابر اين تيم را در ليگ‌برتر زماني زد كه حريف بدجوري محتاج كسب سه امتياز ديدار با سايپا بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موریس ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    یه توپ شانسی رو خط دروازه خورد بهش رفت تو گل ، داشت از خوشحالی گل زدن به تیم سابقش سکته میکرد .اینا دیگه کی هستند!!!! ؟
  • میرزائی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    چطور گلی که در دربی بطور شانسی با بدن بازیکن شما وارد دروازه شد شانسی نبوده حالا بازیکن خودتون به شما گل زده شانسی شده یطرفه به قاضی نرو
  • موریس ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ما هر چند وقت یه باز یه بازیکن درپیت خارجی میخریم برای آخرای بازی های دربی میاریمیش چندتا بهتون بزنه و برگرده کشورش ... ایمون زاید و بنگستون رو برای همین پروژه گرفتیم ...
  • ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس