کد خبر 537544
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: برای برد آمده بودیم، هرچند تیم ملوان برای ما قابل احترام است، اما نتیجه مساوی باعث شد تا ما را برای رقابت در پایین جدول امیدوار نگه دارد.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو بازی به‌صورت هم‌زمان از ساعت 15 و 30 دقیقه پیگیری شد که در دیدار بین تیم راه‌آهن و ملوان انزلی بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

مهدی تارتار در پایان این دیدار در صحبت‌های خود اظهار داشت: نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم که هر کدام از تیم‌ها می‌توانستند به گل برسند. نیمه دوم با برنامه‌تر عمل کردیم. درست است که مالکیت ملوان بیش‌تر بود، ولی ما موقیعت‌هایمان بیش‌تر بود. نیمه دوم، به ملوان موقعیت ندادیم.

وی در ادامه افزود: شاید هر کسی بازی را ندیده باشد بگوید بازی بدون کیفیت بود، اما آنهایی که بازی را دیدند، می‌دانند کیفیت خیلی خوب بود. از هیأت فوتبال انزلی تشکر می‌کنم که کیفیت خوب زمین باعث شد فوتبال قشنگی از هر دو تیم ارائه شود.

سرمربی تیم ملوان در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بچه‌ها امروز جان‌فشانی کردند و برای برد آمده بودند، ملوان تیم قابل احترامی است، نتیجه مساوی ما را برای رقابت در پایین جدول، امیدوار نگه داشت.

تارتار در مورد صحنه پنالتی گفت: به نظرم آن صحنه پنالتی نبود، در چنین بازی‌هایی بعد از خدا توکل‌مان به داور است. امروز داوری خوبی بود، مطمئن هستم ما در لیگ برتر باقی می‌مانیم. به این قضیه امیدوارم امروز هم می‌توانستیم برنده بازی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس