کد خبر 537498
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

در دقیقه ۷ دیدار تیم‌های استقلال و گسترش، کاپیتان سابق آبی‌پوشان از سوی هواداران تشویق شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد از هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در جریان است.

* این بازی در حالی دقایق ابتدایی خود را سپری می‌کند که همچنان هواداران به ورزشگاه آزادی می‌آیند و چیزی حدود 45 هزار نفر در ورزشگاه هستند. به خاطر ترافیک ایجادشده در بیرون ورزشگاه، هواداران استقلالی برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شده و با وجود آغاز بازی، هنوز در حال ورود هستند.

دقیقه 7 این مسابقه، فرهاد مجیدی از سوی هواداران تشویق شد.

* داریوش شجاعیان بازیکن گسترش که در نیم فصل اول بارها صحبت از حضورش در استقلال به گوش می‌رسید، امروز با کفش‌های نارنجی‌اش که متمایل به قرمز است، در این بازی حضور دارد.

* مارکار آقاجانیان و اوسانیو کروز دستیاران کی‌روش با آغاز بازی به ورزشگاه آمدند که در این میان، مارکار به همراه فرهاد مجیدی دقایقی با یکدیگر به خوش و بش و احوالپرسی پرداختند.

* حدود 20 هوادار تراکتورسازی با پوشیدن لباس‌های قرمز در جایگاه پرسپولیسی‌ها حضور دارند و گسترشی‌ها را تشویق می‌کنند.

* فراز کمالوند سرمربی گسترش که همواره در دیدارهای این تیمش با کفش یا کاپشن قرمز برای هدایت تیمش روی نیمکت می‌نشست، در این دیدار بدون نماد قرمز روی نیمکت حضور دارد. کمالوند این کار را برای احترام هواداران تراکتورسازی انجام می‌دهد، اما امروز از این قضیه خبری نیست.

* با وجودی که هوا آفتابی است اما وزش باد همچنان ادامه دارد، هر چند که این موضوع روی بازی خللی را ایجاد نکرده است.

* با هر بار توقف مسابقه، فرهاد مجیدی از سوی هواداران تشویق می‌شود و جالب اینکه این بازیکن در سر صحنه توضیحات را به پسرش که همراه خود به ورزشگاه آورده است توضیح می‌دهد.

* در دقیقه 4 بازی و زمانی که یکی از بازیکنان گسترش مصدوم شده بود، بازیکنان این تیم همچنان به کار ادامه می‌دادند که این موضوع باعث شد تا حنیف عمران‌زاده با فریادهای خود آنها را متوجه این موضوع کند.

* با وجود سپری شدن حدود 20 دقیقه از بازی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی هنوز به ورزشگاه نیامده و این احتمال وجود دارد که او امروز از تلویزیون این بازی را تماشا کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس