نماینده مردم تهران در مجلس با ابراز امیدواری نسبت به آگاهی مردم درباره منبع هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، گفت: یکی از آفاتی که اصل انقلاب را تهدید می‌کند ورود کاندیداها به مجلس از طریق هزینه‌های گزاف است.

به گزارش مشرق، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آفاتی که اصل انقلاب را تهدید می‌کند ورود کاندیداها به مجلس از طریق هزینه‌های گزاف و تعیین‌کننده بودن میزان پول در پیروزی در انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه معمولاً نمی‌توان از مسیر سالم پول زیاد کسب کرد، اظهار داشت: کسی که به سمت هزینه‌های مبارزاتی انتخاباتی فزاینده می‌رود خود به خود وارد راه‌های شبهه‌دار از جمله پولشویی و غیره می‌شود.

رحماندوست با اشاره به اینکه خود در دوره پیش کمترین هزینه انتخاباتی وارد مجلس شده است و این دوره نیز چنین قصدی دارد، گفت: حتی اگر ابراز این موضوع نوعی ریا نیز باشد در این مورد باید این ریا را به خرج داد و اعلام کرد که با هزینه بسیار اندک وارد فضای انتخابات شده‌ایم.

وی افزود: همه کسانی که مبانی دینی و اخلاقی محکم داشته و به انقلاب وفادارند از صرف هزینه‌های گزاف انتخاباتی خودداری می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به آگاهی مردم درباره منبع هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، گفت: ان‌شاءالله مردم درباره راه یافتن نامزدهایی که با صرف هزینه بسیار قصد دارند وارد مجلس شوند مراقب خواهند بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رای ندادن به تمام لیست اصول گرایان ، رای دادن به لیست بی بی سی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس