یکی از مراجع تقلید گفت: همه در انتخابات شرکت کنند و فردی را به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که از هرلحاظ پاک باشد و بتواند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش برساند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در درس اخلاق هفتگی خود که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، به مسئله مهم انتخابات پیش رو و شرکت در آن اشاره و بر حضور پرشور، حماسی و عقلی همراه با انتخاب اصلح از روی دانش، تفکر و عقل عملی مردم تاکید کرد.

این مفسر قرآن کریم اظهار کرد: همه در انتخابات شرکت کنند و فردی را به خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که هر از لحاظ پاک باشد و بتواند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش برساند.

وی در ادامه گفت: خدای متعال در درون نهاد آدمی سرمایه‌ای قرار داده که با آن سرمایه نظام هستی را بشناسد و رسول اکرم(ص) فرموده‌اند «بدترین دشمنان در درون خود انسان است»، این سخن بدان معنا است که خدای متعال انسان را در عین حال که خلق‌العظیم خلق کرده، خود هم خالق بی‌همتای است.

آیت‌الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: کار دشمن بیرون، از بین بردن سرزمین و مال و اموال است اما دشمن درون که انسان خود موجب رشد آن می شود، کارش از بین بردن ایمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس