کد خبر 53719
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵

در پی انتشار تصاویری ویدیویی مشخص شد هواداران 6 تا 7 ساله تیم فوتبال "بیتار اورشلیم" در فلسطین اشغالی اخیرا از شعارهایی نژادپرستانه برای تشویق تیم خود استفاده کرده اند.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از روزنامه القدس العربی نوشت: انتشار چندین فیلم ویدیویی از جریان رقابتهای فوتبال در فلسطین اشغالی نشان می دهد هواداران کم سن و سال تیم "بیتار اورشلیم" از شعارهایی همچون مرگ بر اعراب برای تشویق تیم خود استفاده می کنند.
به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت این گروه از کودکان اسرائیلی توسط مقامات باشگاه مدیریت شده و تحت آموزشهای آنها در زمینه سر دادن شعارهایی با مضمون "مرگ بر اعراب" در جریان بازیهای تیم قرار می گیرند.
بر این اساس، در آخرین مورد از این شعارها که در جریان تمرین تیم بیتار اورشلیم در هفته گذشته صورت گرفت 850 نفر از هواداران این تیم شعار "اعراب باید بمیرند" و "اعراب زنا زاده هستند" را سر دادند.
این هواداران همچنین ناسزاهای رکیکی علیه "سلیم طعمه" بازیکن عربی تیم "هاپوئل تل آویو" به کار بردند. طرفداران تیم بیتار همچنین علیه مقامات تیم هاپوئل که بازیکنی عرب را به خدمت گرفته اند شعار دادند.
القدس العربی در پایان نوشت: البته سردادن شعارهای نژادپرستانه در استادیوم های ورزشی اسرائیل به ویژه در رقابتهایی که بازیکنان عرب حضور دارند، دیده می شود اما این مسئله در بین هواداران تیم بیتار اورشلیم چشمگیرتر است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس