کد خبر 537156
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

سرمربی آ.اس‌رم پس از شکست خانگی‌اش مقابل رئال مادرید از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، لوچانو اسپالتی سرمربی آ.اس‌رم پس از شکست 2 بر صفر خانگی‌اش برابر رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازیکنان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت که آنها در مسیر درستی قرار دارند.

اسپالتی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: همه دیدند که هواداران رم پس از بازی بازیکنان خود را تشویق کردند زیرا دیدند که تمام تیم در این دیدار با جان و دل بازی کردند و ارزش پیراهنی که پوشیدند را حفظ کردند. آنها خوب می‌دانند که رم در این بازی مستحق نتیجه بهتری بود.

وی افزود: رئال مادرید بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد. آنها در این بازی از فضای‌های خالی بهتر از ما استفاده کردند. نمی‌خواهم درباره آمادگی بدنی بازیکنانم صحبت کنم و بگویم که بازیکنانم از لحاظ بدنی ضعیف‌تر بودند یا بهتر اما همه این مسئله را به تماشاچی‌ها محول می‌کنم تا خودشان قضاوت کنند.

سرمربی گرگ‌ها در پایان گفت: در نیمه دوم ما بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم اگر چه دو گل دریافت کردیم. رئال مادرید بعد از زدن گل اول بدون هیچ لغزشی بازی کرد و توانست گل دوم را هم بزند. اما من از عملکرد بازیکنانم خوشحالم و ما خوب بازی کردیم و تاکید می‌کنم که ما در برگشت به راه درست هستم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس