کد خبر 536762
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

مهاجم جوانی که در سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد و پدیده اصفهانی ها لقب گرفت فردا برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که برای فرار از شرایط بحرانی اخیر نیاز مبرم به کسب برد دارند. در این بین مصاف دو تیم تحت الشعاع رویارویی مهدی شریفی با هم تیمی هایش در نیم فصل اول قرار دارد، مهاجمی که تا چند هفته قبل پیراهن زرد سپاهان را برتن می کرد فردا برای اولین بار با پیراهن باشگاهی دیگر مقابل سپاهان قرار می گیرد.

 نکته جالب این جنگ تمام خانوادگی به اتفاقاتی مربوط می شود که در هنگام جدایی شریفی رخ داد جایی که این بازیکن با وجود درخواست های مکرر مسئولان و مربیان باشگاه زیر بار تمدید معافیت تحصیلی خود نرفت تا حداقل برای نیم فصل دیگر برای مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود. البته این جا به جایی برای مهدی شریفی چندان خوشایند نبود چون او نه تنها هیچ گلی برای تراکتورسازان به ثمر نرساند بلکه همراه با تبریزی ها در حسرت برد هم سوخت.

مسلما رویارویی پدیده دیروز سپاهانی ها که حالا دشمن امروز این تیم محسوب می شود با هم تیمی هایش در اصفهان جذابیت ها و سوژه های بسیاری در دل خود خواهد داشت و می تواند بعد از این رویارویی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته باشد به خصوص که هیچ بعید نیست طلسم گلزنی شریفی برای تبریزی ها مقابل سپاهانی که او را ساخت و پرداخت، شکسته شود.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس