کد خبر 536271
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

بلند قدترین مرد ایران این روزها در اردوی تیم ملی والیبال نشسته حضور دارد و برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای خود را آماده می‌کند، ورزشکاری که در صورت حضورش در پارالمپیک ریو می‌تواند شگفتی‌ساز باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال نشسته ایران این روزها شاهد حضور پدیده‌ای است که می‌تواند در صورت راهیابی به پارالمپیک شگفتی‌ساز شده و بلند قدترین ورزشکار حاضر در ریو نیز باشد. مرتضی مهرزاد، بلند قدترین مرد ایران در طول هفت دوره اردوهای آماده سازی پارالمپیک و نیز رقابت‌های جام بین قاره‌ای در کنار سایر ملی‌پوشان حضور داشته و اکنون در آستانه اعزام به چین است.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در خصوص این ورزشکار گفت: مرتضی مهرزاد، بلند قدترین مرد ایران، امروز به عنوان یکی از ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته فعالیت دارد و همراه با تیم ملی ماه آینده به مسابقات جام بین قاره‌ای در چین اعزام می‌شود. مهرزاد در حال حاضر شرایط خوبی دارد و جای بهتر شدن هم هست.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته افزود: جوان بودن، فیزیک مناسب و روند پیشرفت خوب مهرزاد و نیز حضورش در جام بین قاره‌ای می‌تواند شانس او را برای حضور در ترکیب تیم ملی برای بازی‌های پارالمپیک افزایش دهد و در صورت این اتفاق، مهرزاد اعجاب انگیز خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مرتضی 3 سال پیش به واسطه حضورش در برنامه ماه عسل و از طریق احسان علیخانی به من معرفی شد و از همان زمان اقداماتی را برای فعالیت وی در رشته والیبال نشسته انجام دادیم. با برنامه‌ای 2 ساله که جهت حضور مهرزاد در تیم ملی تدوین شده بود، وی زیر نظر مربیان شهر چالوس تمرین کرد و بعد از آن نیز 6 ماه به صورت اختصاصی زیر نظر یک مربی که از سوی ما معرفی شده بود به تمرینات ادامه داد.

بلند قدترین مرد ایران در اردوی تیم والیبال نشسته 

رضایی ادامه داد: پس از این تمرینات، مهرزاد به تیم ملی دعوت شد و تاکنون در 7 مرحله از تمرینات تیم ملی که به منظور آماده سازی بازی‌های پارالمپیک و جام بین قاره‌ای در چین تدارک دیده شده، حضور یافته است. خوشحالم که این اتفاق به واسطه علیخانی در مورد مهرزاد افتاد و باید از او تشکر کنم. اینکه یک نفر که فعالیت خاصی نداشته و خانه نشین بوده، حالا می‌تواند عضو تیم ملی باشد نشان دهنده این است که فاصله عزلت تا شکوه اندک است. تنها باید خواست و در این میان کمک و حمایت افراد دیگر هم می‌تواند به عنوان حلقه واصل زمینه‌ساز اتفاقات خوبی برای افراد دارای معلولیت باشد.

تیم ملی والیبال نشسته هم اکنون در هفتمین مرحله تمرینات به سر می‌برد و اسفند ماه عازم رقابت‌های جام بین قاره‌ای در چین خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس