کد خبر 536105
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل فسخ قرارداد با تیم سوفان‌بوری تایلند گفت: پارگی کشاله پای چپم باعث شد تا قراردادم با تیم تایلندی فسخ شود و اگر تا نیم‌فصل بهبود یابم به تیم بازخواهم گشت.

به گزارش مشرق، رضا حقیقی درباره دلایل لغو قراردادش با تیم سوفان‌بوری تایلند اظهار داشت: در تمرینات تیم شرکت می‌کردم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت، یک اردوی 10 روزه به شهر چیان‌مای داشتیم تا اینکه از 3-4 روز پیش در ناحیه کشاله پایم احساس درد کردم.

وی ادامه داد: در ابتدا فکر کردم درد کشاله‌ام مانند دردهای همیشگی‌ است و پس از آنکه احساس درد بیش‌تری پیدا کردم، متوجه شدم که پایم ورم کرده است، سریعاً به دکتر تیم مراجعه کردم تا چاره‌ای در این باره بیندیشد.

حقیقی افزود: دکتر تیم برای درمانم به یخ‌درمانی پرداخت که ثمربخش نبود و پس از معاینه اعلام کرد که کشاله پایم مشکوک به پارگی است. پس از آن به یک بیمارستان تخصصی مراجعه کردم و با آزمایشاتی که بر روی پایم انجام گرفت، مشخص شد کشاله پای چپم پاره شده است.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقامات تیم در این باره با من صحبت کردند و گفتند بازی‌های لیگ 2-3 روز دیگر شروع می‌شود و با توجه به اینکه من تنها بازیکن آسیایی آنها بودم، آنها دیگر نمی‌توانستند باتوجه به مصدومیت من بازیکنی جذب کنند، در نتیجه به من گفتند ما مشکل مالی نداریم و تمام مبلغ قرارداد را تمام و کمال پرداخت خواهیم کرد. فقط مدیر برنامه‌هایت حضور داشته باشد تا در این باره همه شرایط مکتوب شود و نهایتاً قرارداد فسخ شود.

علت فسخ قرارداد حقیقی با تیم جدیدش 

حقیقی خاطرنشان کرد: من هم برای کمک به تیم با این درخواست موافقت کردم و قرار شد در این باره ضمانت‌هایی از من گرفته شود که اگر پایم بهبود یافت، در نیم‌فصل به تیم اضافه شوم و بتوانم بازی کنم. من هم در این باره تمامی موارد را به مدیر برنامه‌هایم واگذار کردم.

به گزارش فارس، رضا حقیقی هافبک سابق پرسپولیس تهران در ازای مبلغ 350 هزار دلار به این تیم تایلندی پیوسته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    0 0
    داستان خنده داری بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس