پیکر مطهر شهید عباس کردانی (کردونی) از شهرستان کارون، شهید علی‌محمد قربانی از اندیمشک و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی از شوشتر همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) در اهواز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم خوزستان شهید عباس کردانی (کردونی) از شهرستان کارون، شهید علی‌محمد قربانی از اندیمشک و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی از شوشتر همزمان با ولادت حضرت زینب  کبری (س) در اهواز تشییع شد.

در این آئین که از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز در چهار راه طالقانی برگزار شد جمعی زیادی از مردم اندیمشک، شوشتر، دزفول، بندرامام خمینی (ره)، ملاثانی، ویس، شیبان، مسجدسلیمان، حمیدیه، اهواز، هفتگل، باغملک و کوت عبدالله حضور داشتند.

در ابتدای برنامه مداح اهل بیت (ع) عباس کربلایی (نبهان) زیارت عاشورا را قرائت کرد و سپس از سوی آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فیقه در خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر مطهر این شهدای والامقام نماز اقامه شد.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و از اعضای مجلس خبرگان نیز در تشییع پیکرهای مطهر شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی حضور داشتند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا و برادر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا و سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) نیز با حضور در مراسم این شهدا به مقام شامخ شهیدان کردانی، قربانی و محمدی ادای احترام کردند.

پس از اقامه نماز، پیکرهای مطهر شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی بر دستان مردم خوزستان قرار گرفت تا به سوی بهشت مشایعت شوند.

در طول مسیر تشییع عباس کربلایی (نبهان) محمد منجزی، مرتضی توکل و حسن صفری به مداحی و نوحه خوانی پرداختند و مردم شهیدپرور خوزستان یاد شهدای مدافع حرم خود را گرامی داشتند.

پیکرهای مطهر این سه شهید مدافع حرم با شعارهای کلنا عباسک یا زینب (س)، لبیک یا حسین، لبیک یا مهدی، لبیک یا زهرا بر دوش مردم شهیدپرور خوزستان قهرمان تشییع شد.

در طول مسیر نیز عده زیادی از مردم شهر اهواز به خیل تشییع کنندگان پیوستند و در بدرقه این شهدای مدافع حرم به سر و سینه زدند.

جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم نیز در تشییع لاله‌های گلگون زینبی شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی حضور یافتند.

جمعی از دوستان شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا  علیخانی از شهدای مدافع حرم باغملک نیز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی حضور داشتند.

همچنین خانواده شهید جبار عراقی، خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده و خانواده شهید شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی) که سه شهید مدافع حرم خوزستان هستند نیز در این آئین روحانی حضور یافتند و یاد شهیدان کردانی، قربانی و محمدی را گرامی داشتند.

پیکرهای پاک و مطهر شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی تا چهارراه سلمان فارسی (نادری) بر دوش مردم خوزستان تشییع شد.

در چهارراه سلمان فارسی برای دقایقی مردم خوزستان در کنار شهید عباس کردانی (کردونی)، شهید علی‌محمد قربانی و شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مجید محمدی به سینه زنی پرداختند و با آنها وداع کردند و مراسم تشییع به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام و درود خدا بر شهیدان راه حق
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    0 0
    خدایا بگذار به استقبال مرگ سرخ رویم پیش ازآن که مرگ زرد به استقبال ما بیاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس