مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول گفت: سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی ظرف چهار سال هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد برای همراه اول داشت.

 به گزارش مشرق، محمدرضا سوهانیان مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول با اشاره به اینکه سرویس‌های ارزش افزوده جایگاه خوبی در سبد درآمدی همراه اول دارد، اظهار کرد: فعالیت ما از پنج سال پیش آغاز شد و از همان سال میزان رشد ما بالاتر از خود شرکت ارتباطات سیار بود.
 
وی عنوان کرد: درآمدهای ناشی از پیامک ما ظرف چهار سال اول فعالیت به ترتیب 50، 240، 480 و سال گذشته هزار میلیارد تومان بود؛ از سوی دیگر درآمد خدمات ارزش افزوده طی سال گذشته مجموعا 12.5 تا 13 درصد از کل درآمد همراه اول را شامل می‌شد.
 
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول در پاسخ به این سوال که رشد درآمدهای شما در این بخش برای سال جاری طبق همان رویه سابق است یا احیانا با توجه به کمرنگ شدن خدمات پیامکی و رشد سرویس‌های مبتنی بر باند پهن کاهش می‌یابد؟، گفت: البته تا زمانیکه مردم به سرویس‌های مبتنی بر باند پهن عادت نکنند، نمی‌شود گفت خدمات پیامکی جایگاه‌شان را از دست می‌دهند اما علی‌رغم پیش‌بینی رشد درآمدها برای سال‌جاری، از شیب درآمدی سال‌های گذشته کاسته می‌شود.
 
او با بیان اینکه هزینه کرد بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان برای توسعه در بخش پهنای باند صورت گرفته است، گفت: قطعا در سال‌های آتی که رویکرد مشترکان به سمت استفاده از سرویس‌های مبتنی بر باند پهن می‌رود ما باز هم رشد خواهیم داشت زیرا سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای در هر دو بخش رادیو و شبکه اتفاق افتاده و اغلب مشترکان قابلیت دسترسی به خدمات نسل‌ سوم را دارند و در آینده نیز امکان 4G برای آنها محقق می‌شود.
 
سوهانیان درباره نحوه تعامل با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های نوین ابراز کرد: تعاملی کاملا پویا در این عرصه وجود دارد و از قبل روالی طرح‌ریزی شده که همواره امکان پیوستن بازیگرانی جدید به مجموعه ما وجود دارد.
 
وی افزود: در حال حاضر بیش از 140 شرکت همکار ما هستند که افراد جدید یا از طریق آنها یا با مراجعه مستقیم به خود ما می‌توانند، ایده‌ها و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    چقدر پیامک الکی میاد و شارژمون رو میخوره. باید هم همچی درامدی داشته باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس