کد خبر 535307
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

مدیرعامل یکی از شرکت‌های خدمات مسافرتی کشور دلیل آنکه دیگر نباید به ترکیه سفر کرد را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، اکبر غمخوار - مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی راستین سیر اظهار داشت: ترکیه متهم به حمایت از گروه تروریستی داعش است و به همین دلیل حملات تروریستی، این کشور را با ناامنی مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: ترکیه در حال حاضر گردشگران اروپایی و روس خود را از دست داده است و گردشگران ایرانی فقط بازار هدف این کشور محسوب می‌شود.

غمخوار ادامه داد: وجود گروه‌های تروریستی در ترکیه و ناامنی این کشور که امروز به وضوح شاهد آن هستیم دلیل قاطعی برای سفر نکردن به این کشور است.

وی افزود: تشکیل کمپین‌هایی با هدف تشویق مردم برای سفر نکردن به ترکیه می‌تواند راهکار مناسبی برای این موضوع باشد.

غمخوار یادآور شد: این کمپین‌ها می‌توانند با افزایش آگاهی مردم در رابطه با هدف ارزان سازی سفر به ترکیه، این روند را تغییر دهند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدرام ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    1 0
    کمک کردن به اقتصاد صهیونیزمی ترکیه حتی به اندازه یک دلار ، یعنی کمک غیر مستقیم به داعش و النصره و دیگر گروههای تروریستی.... قیامتی هم هست...حساب کتابی در راهه
  • کیان ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    قبل از اینکه اینها بیان بشه باید بدون سر و صدا کمپین رو راه بیندازند نه اینکه بیایند بگویند ما می خواهیم کمپین راه بیندازیم، و اکثر کسانی که دنبال کمپین و تلگرام هستند معمولا جمعی دم دمی مزاج هستند که سریع خام خبرهای مجازی می شوند بنابراین اگر دعوتی برای کمپین از سوی مسئول یا مدیری یا ارگانی انجام شود استقبالی نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس