کد خبر 535197
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به متوقف شدن اردوهای عتبات عالیات دانش‌آموزی در نوروز گفت: از مجموع ۱۰۰ هزار مجوز عتبات، ظرفیت اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز را داریم.

به گزارش مشرق، داود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوهای عتبات عالیات، اظهار داشت: اردوهای دانش‌آموزی عتبات آغاز شده است و از 4 بهمن تا نوروز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه در نوروز اعزام دانش‌آموزی به عتبات نداریم، خاطرنشان کرد: پس از ایام نوروز و از 15 فروردین ماه سال آینده مجدداً اعزام دانش‌آموزان به عتبات آغاز خواهد شد و در زمان امتحانات پایانی خردادماه، متوقف می‌شود و پس از آن در تابستان ادامه می‌یابد.

روستایی به اشاره به ایامی که اردوهای دانش‌آموزی عتبات متوقف می‌شود، تصریح کرد: در ایام امتحانات دانش‌آموزان، ایام نوروز و اربعین، اعزام به عتبات عالیات متوقف می‌شود.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در اردوهای عتبات عالیات، گفت: در مجموع 100 هزار مجوز اعزام دانش‌آموزی به عتبات دریافت کردیم اما بیشتر از 10 هزار نفر ظرفیت نداریم و با دو هتلی که از نظر مسافت و قیمت مناسب است در عتبات همکاری داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس