کد خبر 534918
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

یک منبع نظامی سوری از آغاز عملیات نظامی بزرگ ارتش برای آزادسازی شهر داریا و پایان یافتن حضور تروریست‌های مسلح در غوطه غربی در حومه دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق،  یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش عملیات نظامی بزرگی را با هدف آزادسازی کامل شهر داریا و پایان دادن به حضور افراد مسلح در غوطه غربی دمشق آغاز کرده‌اند تا پس از این عملیات، بخش شرقی حومه دمشق را هم از لوث تروریست‌ها پاکسازی کنند.

این منبع که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، افزود دست‌کم 37 تروریست عضو گروه‌های مختلف در جریان عملیات نیروهای ارتش طی 24 ساعت گذشته در داریا از پای درآمدند.

در جنوب هم نیروهای ارتش، مواضع تروریست‌ها را در شهر درعا و حومه آن هدف قرار دادند به طوری که چهار خودروی تروریست‌ها در شرق شهرک النعمیمه منهدم شد. همچنین مواضع تروریست‌ها در روستاهای الغاریه شرقی و غربی و الکرک هدف حملات هوایی ارتش قرار گرفت که به انهدام انبار سلاح و مهمات منجر شد، ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در درعاالبلد را هم هدف قرار داد.

از سوی دیگر، عملیات نظامی سرنوشت‌ساز در حومه حماه-محور اثریا به سمت الرقه دژ اصلی گروه تروریستی داعش آغاز شد که این عملیات با پوشش هوایی گسترده روسیه و حملات شدید به استحکامات تکفیری‌ها و البته حملات توپخانه‌ای و پیشروی مهم نیروهای ارتش و دفاع ملی در محور الزکیه در حومه الرقه همراه شده است.

خبر دیگر این‌که نیروهای مقاومت مردمی، با حمله غافلگیرکننده به موضع تروریست‌های داعشی در جاده دیرالزور به الحسکه در شرق سوریه، شماری از تروریست‌ها را کشتند که یک عراقی و یک مصری در میان کشته‌های آنها هستند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با دفع حمله تروریست‌های داعشی به فرودگاه دیرالزور، شماری از آنها را کشتند و یا زخمی کردند که هفت نفر از آنها را تروریست‌های سعودی، سه نفر عراقی،‌دو نفر مصری و دو نفر تونسی تشکیل می‌دادند، ارتش سوریه همچنین یک سکوی موشک‌های کونکورس را در روستای الجفره در حومه دیرالزور منهدم کرد که در نتیجه آن 10 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس