کد خبر 534
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹

مشايي در ديدار با انبوه جوانان هنرپيشه و فعالان هنرهاي نمايشي در تئاترشهر گفت: پرنشاط و پويا بودن مان مرهون دختران و پسراني است که قدر امروز را خوب شناخته اند.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور، شامگاه شنبه در مراسم پاياني بخش هنرهاي نمايشي نخستين جشنواره ملي جوان ايراني که با حضور انبوه جوانان علاقه به تئاتر در سالن اصلي تئاتر شهر برگزار شد، تأکيد کرد: جوانان نشانه اي براي آينده روشن کشور هستند.
سرپرست نهاد رياست جمهوري گفت که کساني که نگاه شان اين است که جوانان براي کشور پر هزينه و کم فايده اند، در حق جوانان بي انصافي مي کنند.
وي اضافه کرد: ايران پس از چند صدسال، داشتن جوانان، برايش امتياز بزرگي است و ما براي رسيدن به يک جايگاه بلند به شور و نشاطي که مختص جوانان است، نياز داريم.
رحيم مشايي تاکيد کرد: ضمن ارج نهادن به پيران و بزرگان بايد افتخار کنيم که چنين جوانان پرشوري را در کشور داريم.
وي گفت: امروز اگر در عرصه بين المللي پرنشاط و پويا شناخته مي شويم، پرنشاط و پويا بودن مان مرهون دختران و پسراني است که قدر امروز را خوب شناخته اند و براي دستيابي به افق هاي برتر عزم خودشان را جزم کرده اند.
وي خطاب به جوانان تئاتر ايران، و همچنين حاضرين در سالن اصلي تئاتر شهر گفت: البته نقش تئاتر در عرصه هنر نمايشي بي بديل است و شما خيلي بهتر از من اين را مي دانيد که هنرهاي نمايشي از اصلي ترين و پايه اي ترين هنرها هستند و تئاتر نيز از اصلي ترين و پايه اي ترين بخش هنرهاي نمايشي است.
رييس دفتر رييس جمهوري، در ادامه به دست اندرکاران برگزاري اين جشنواره و هنرمنداني که با حضور پرشور خود به رونق اين جشنواره کمک کردند، تبريک گفت.
مشايي در پايان ازمسوولان سازمان ملي جوانان و به ويژه رييس اين سازمان، بخاطر اين که با اين ابتکار فرصتي فراهم کردند تاجوانان کشور در رقابت هاي شايسته و ارزشمند حضور يابند و گرماي بيشتر به حرکت پرشور جامعه ايران به سمت افق هاي تعالي دهند، تقدير و تشکر کرد.
در ادامه برگزاري اين آيين ، معاون رييس جمهور و رييس سازمان ملي جوانان نيز گفت: هدف از برگزاري بخش هنرهاي نمايشي جشنواره ملي جوان ايراني شکستن حصار محدوديتهاي دولتي و غير دولتي تئاتر است.
"مهرداد بذرپاش" افزود: در نظر داريم، عده زيادي از استعدادهاي جوان را در اين عرصه به کشور معرفي کنيم. وي خاطرنشان کرد: کشور ما داراي هزاران هزار هنرمند است.
وي به برگزاري پرشور مراسم اختتاميه بخش هاي مختلف جشنواره اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اختتاميه بخش هاي مختتلف جشنواره تاکنون يکي از ديگري پرشور تر برگزار مي شود و سعي ما بر اين است که در اين جشنواره تمامي اقشار را پوشش دهيم.
بذرپاش افزود: جشنواره ملي جوان ايراني جشنواره اي مختص به جوانان است که براي شناسايي و شناخت جوانان برتر از قلب روستا تا دل شهرها برگزار مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس