کد خبر 533230
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: علی‌رغم اینکه طرفدار دولت هستم، ولی انتقاد هم دارم، دولت جوان‌گرایی‌اش کم است و در حوزه مسئولان و وزرا باید بیش‌تر از جوان‌ها استفاده می‌‌شد.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در همایش حزب اراده ملت ایران که عصر امروز برگزار شد، گفت: مردم باید در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشند و بدون اراده ملت، مردم‌سالار نخواهیم بود. لذا عقد و اخوت و حزب مردم‌سالاری و حزب اراده ملت را همین جا اعلام می‌کنم.

وی گفت: تمام مسئولانی که امروز مسئول هستند در زمان انقلاب زیر 40 سال داشتند، ولی امروز که چندین سال از انقلاب گذشته، برخی از آنها میزهای خود را رها نمی‌کنند.

کواکبیان تصریح کرد: اگر جوانان نبودند، امام(ره) پشتوانه‌ای برای انقلاب کردن نداشت. جوانان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.

وی افزود: من 18 سال داشتم که مسئول ستاد آقای روحانی در آن سال‌ها بودم. جوانان باید فعال باشند و در عرصه‌های مختلف خود را نشان دهند.

کواکبیان ادامه داد: به دولت علی‌رغم اینکه طرفدارش هستم، انتقاد دارم، زیرا این دولت جوان‌گرایی‌اش کم است. در بحث وزرا و مسئولان، دولت بیش‌تر باید از جوان‌ها استفاده می‌کرد.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای ما در شورای اصلاح‌طلبان، بحث جوان‌گرایی بود. اصلاً این جوان‌گرایی از آموزه‌های دینی ما است و پیامبر(ص) یک جوان در حدود 19 ساله را فرمانده یک لشکر کرد.

کواکبیان خاطرنشان کرد: اگر جوانان نبودند، انقلاب هم نبود، امروز اگر شما جوانان، خانواده‌ها و بستگان خود را برای حضور در انتخابات تشویق نکنید، مسلماً با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

وی تأکید کرد: هرچند من معتقدم رد صلاحیت‌ها ممکن است سلیقه‌ای صورت گرفته باشد که در این راستا خیلی از سرمایه‌های انقلاب مورد بی‌مهری قرار گرفتند، ولی افراد ناشناخته‌ای که می‌توانند در لیست اصلاح‌طلبان قرار بگیرند، وجود دارند.

کواکبیان افزود: به مردم بگویید اگر می‌خواهید مجلس آینده به همین روال باشد، پای صندوق نیایید، چون با این مجلس برخی از مسائل که باعث افتخار کشور می‌‌شود، امکان‌پذیر نیست، لذا باید در مجلس یک خانه‌تکانی شود.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری افزود: به اعتقاد من باید موجی در سال 76، 88 و 92 ایجاد شد، در سال 94 هم توسط جوانان ایجاد شود.

کواکبیان در خاتمه اظهار داشت: قانون ما مشکلاتی دارد و این قانون عوض نمی‌شود مگر اینکه اکثریت مجلس بخواهند، این قانونی را که می‌گوید حتماً باید نامزدها احراز شوند، تغییر دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس