کتاب غرش رعد با محوریت زندگی خلبان عبد الحمید نجفی بقلم محمد معما، با استقبال خوب مخاطبان در کمتر از 6 ماه بچاپ دوم رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب غرش رعد با محوریت زندگی خلبان عبد الحمید نجفی بقلم محمد معما، با استقبال خوب مخاطبان در کمتر از 6 ماه بچاپ دوم رسید.

جعفری مسئول روابط عمومی انتشارات عماد، با اشاره به تیراژ 3000 تایی چاپ اول کتاب عنوان کرد: کتاب "غرش رعد" که زندگینامه یکی از خلبانان برجسته دوران دفاع مقدس است، روایت تاریخ گونه اتفاقات قبل از انقلاب، رخدادهای دوران انقلاب و عملیات های جذاب نیروی هوایی در 8 سال دفاع مقدس را بازگو می کند.

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسم رونمایی کتاب و تجلیل از خلبان نجفی و نویسنده اثر با حضور امرای نیروی هوایی در 17 بهمن ماه امسال گفت: معرفی نفر به نفر کتاب در رسانه های مجازی و معرفی در مطبوعات و رسانه های تصویری، به دیده شدن کتاب کمک کرد و استقبال خوب مردم از سراسر کشور موجب شد چاپ دوم این کتاب نیز با تیراژ 3000 هزار نسخه در دست چاپ قرار گیرد.

جعفری در انتها افزود: تقارن روز نیروی هوایی و چاپ دوم این کتاب را به فال نیک میگیریم و امیدواریم بیش از پیش به معرفی خلبانان گمنام دفاع مقدس همت گمارده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس