کد خبر 532914
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

سال گذشته سامسونگ با مشتریان خشمگین و عصبانی علاقمند به سری نوت در اروپا مواجه شد چون این شرکت تصمیم گرفته بود گلکسی اس ۶ اج پلاس ابتدا در اروپا به فروش برسد و گلکسی نوت ۵ پس از گوشی یاد شده در دسترس مشتریان باشد. واضح است که بسیاری از این خریداران تمایلی به خرید یک گوشی بدون قلم با لبه های خمیده نداشته باشند.

 به گزارش مشرق، بنظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد اشتباه خود را جبران کند. بنا به گفته این شرکت گلکسی نوت ۶ ابتدا در انگلستان عرضه خواهد شد و  گلکسی اس ۷ اج احتمالا در اروپا به طور رسمی عرضه نخواهد شد.

احتمالا دلیل این تصمیم فروش بسیار نا امید کننده گلکسی اس ۶ اج پلاس در انگلستان بود که  همین علتی شده تا نسل جدید این گوشی دیگر در کشور یاد شده عرضه نگردد.
 
گلکسی نوت ۶ در ماه آگوست سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. گلکسی اس ۷ نیز با صفحه نمایش ۵/۱ اینچی و نیز اس ۷ اج با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی هم در ۲۱ فوریه و در خلال نمایشگاه سالانه MWC در بارسلونای اسپانیا معرفی خواهند شد که بنا به گرفته منبع این خبر سامسونگ قصد دارد فروش این محصولات را بلافاصله پس از معرفی آغاز کند.
 
خوشبختانه از آنجا که هنوز زمان زیادی تا عرضه نوت ۶ داریم می توان امیدوار بود که اتفاقات دیگری نیز در مورد این محصول روی دهد.

منبع: گویا آی‌تی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس