کد خبر 532714
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

«شیخ نبیل قاووق» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به شکسته شدن محاصره شهرکهای شیعه نشین سوری در حلب، گفت: بدون شک سعودیها در محاصره مردم سوریه در «نبل» و «الزهرا» دست داشتند.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، «شیخ نبیل قاووق» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به تأثیر حضور تروریست های تکفیری در سوریه بر لبنان تصریح کرد: ازآنجایی که حضور تکفیری ها در سوریه امنیت لبنان را به خطر می اندازد، بنابراین نابودی پروژه تکفیری ها در سوریه یک ضرورت است.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت نقش ارتش و نیروهای مردمی لبنان در مبارزه با تکفیریها، اظهار داشت: ارتش لبنان بزرگ تر از آن است که تحت سلطه سعودیها در منطقه قرار گیرد.

شیخ نبیل قاووق در بخش دیگری از سخنان خود به شکسته شدن محاصره شهرک های  شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» در استان حلب سوریه اشاره کرده و گفت: بدون شک رژیم سعودی در محاصره مردم بی دفاع در «نبل» و «الزهرا» نقش داشته، همانگونه که نقش آن در محاصره «الفوعه» و «کفریا» به اثبات رسیده است.

این عضو ارشد حزب الله لبنان با بیان اینکه رژیم سعودی در خط مقدم تسلیح تروریست های تکفیری در سوریه ایستاده است، اظهار داشت: در حالی که سعودیها سابقه بمباران حتی یکی از مواضع داعش را در کارنامه ندارند، اما بی وقفه مردم بی دفاع یمن را زیر آتش بمباران های خود قرار می دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 178
  • پسر ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    0 0
    درود خدواند بر اهل بیت(ع) و پیروانش لعنت خداوند بر دشمنان اهل بیت(ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس