کد خبر 53247
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

"ميثم خوشگله "؛ شرور مشيريه، كه بعد از 6 ماه فراري بودن،‌ شناسايي و دستگير شده است، با حكم مقام قضايي در خيابان گردانده مي‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سرهنگ قدرت‌الله حق‌پرست، رئيس كلانتري 169 مشيريه با اشاره به اين مطلب، در خصوص سوابق اين متهم اظهار داشت: اين متهم، ميثم.ش، معروف به "ميثم خوشگله " است كه سوابق متعددي در زمينه قمه‌كشي، ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومي دارد.

حق‌پرست با بيان اينكه اين متهم حدود 60 شاكي خصوصي دارد، درباره مناطقي كه اين متهم در آنها اقدام به شرارت كرده است، گفت: اين متهم در مناطق شهرك كاروان،‌ مشيريه، اتابك، ميدان خراسان و مناطق اطراف اقدام به ايجاد شرارات، ناامني و ارتكاب جرايم كرده است.

رئيس كلانتري 169 مشيريه خاطرنشان كرد: اين متهم مدت 6 ماه تحت تعقيب بود كه سرانجام توسط پايگاه ششم پليس امنيت،‌ شناسايي و دستگير شد.

وي با بيان اينكه اين متهم با قرار وثيقه 200 ميليون توماني در بازداشت است، گفت: قاضي پرونده دستور داد امروز متهم اين پرونده در ملاءعام گردانده شود.

حق‌پرست ادامه داد: قرار است اين متهم، عصر امروز با حضور مسئولان قضايي در محله مشيريه گردانده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجتبی « تنکابن » ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 1
    نوبت گرداندن موسوی خائن؛ کی میرسه؟!
  • یک تهرانی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
    0 2
    اگر این کار رو بکنند خیابونای تهران بوی ... میگیره.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    1 0
    خیابان های تهران بوی متفوع سگ گرفته ...همین کافیه...
  • بشیر ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
    2 0
    به نام خدا این شرور برای مناطقی که قرار است در آنجا بگردانند شناخته شده است و نیازی به گرداندن وی نمی باشد ، ضمناً در دید این قبیل افراد گرداندن در شهر نوعی کسب شهرت است. برای این قبیل افراد اشد مجازات باید در نطر گرفته شود. مرخصی از زندان تحت هیچ شرایطی برای این آدم و امثال وی جایز نیست. برای این آدمها اگر فقط شرارت داشته اند و نه جرم دیگر حداقل باید یک دوره سنی زندان مطلق در نظر گرفت که پس از آزادی زمان تجدید اعمال کثیفشان تمام شده باشد. تکرار ، تکرار و تکرار می شود مرخصی از زندان به هر دلیل برای این قبیل افراد معنی ندارد. و به افزایش بی رویه جرم در کشور می انجامد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس