کد خبر 532247
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر توانست یک نتیجه باورنکردنی دیگر کسب کند و نبرد شش امتیازی با منچسترسیتی را به سود خود به پایان برساند.

به گزارش مشرق، در آغاز رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) یک دیدار در ورزشگاه اتحاد برگزار شد که در آن منچسترسیتی تیم دوم جدول به دیدار لسترسیتی صدرنشینی رفت که این با فصل با هدایت رانیری نتایج بسیار خوبی کسب کرده و توانسته شگفتی‌سازی کند.

طبیعتا این دیدار شش امتیازی از اهمیت بسیار زیادی برای دو تیم برخوردار بود. در این بازی "گرگ‌ها"ی فوتبال انگلیس موفق شدند در دقیقه 3 خیلی زود با ضربه روبرت هوت گلزنی کنند تا دروازه منچسترسیتی میزبان باز شود.

شاگردان رانیری در ادامه ابتکار عمل را در اختیار داشتند و شاید اگر جو هارت دروازه‌بان منچسترسیتی نبود، شکست سنگینی در کارنامه این تیم ثبت می‌شد.

در آغاز نیمه دوم باز هم این لسترسیتی بود که توانست به گل برسد و این بار توسط ریاض محرض الجزایری به گل دوم خود نیز دست پیدا کرد. کار در ادامه برای منچسترسیتی سخت‌تر هم شد چرا که هوت این بار با ضربه سر، کرنر ارسالی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

شاگردان راینری باز هم در ادامه خطرناک ظاهر شدند و واردی موقعیت تک به تکی را از دست داد تا اینکه در دقیقه 87 سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتیتی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و دروازه لسترسیتی را باز کند تا این دیدار با برتری 3 بر یک لسترسیتی به پایان برسد.

امشب در ادامه این رقابت‌ها چند دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی لیورپول به دیدار ساندرلند خواهد رفت و فردا یکشنبه حساس‌ترین دیدار هفته را چلسی و منچستریونایتد برگزار خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس