عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: واقعا این خنده‌دار است که رئیس جمهور فرانسه می‌گوید مشکل بیکاری جوانان ایران را می‌خواهد حل کند آن هم فرانسه‌ای که خودش چنین مشکلاتی در عرصه بیکاری دارد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در مراسم ارکان حلقه‌های صالحین که در حسینه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قوی‌ترین افراد وابسته به این نظام نمی‌توانستند عمر انقلاب را پیش‌بینی کنند و اگر از افراد در این مورد سئوال می‌شد نهایت عمر انقلاب را عمر امام راحل می‌دانستند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه برای تداوم نظام جمهوری اسلامی برنامه خاصی وجود نداشت، افزود: بعد از رحلت امام، رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر کشور انتخاب شدند که در نخستین سخنرانی خود فرمودند همه دنیا برای ما برنامه داشتند، جز خودمان که برای انقلاب و چنین روزی برنامه نداشتیم.

وی بیان کرد: علتش این بود که پیش‌بینی دنیا برای تداوم انقلاب تا عمر امام راحل بود، لذا برای روز سقوط برنامه‌ریزی کرده بودند و بنای نفوذ داشتند و باید گفت علت اینکه برنامه نداشتیم این بود که عمر انقلاب را بعد از امام راحل پیش‌بینی نمی‌کردیم.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: هیچ کس یک پهنه 37 ساله را برای تداوم این انقلاب پیش‌بینی نمی‌کرد اما امروز نسل سوم انقلاب نیز شاهد تداوم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها که ریشه در کشورهای دنیا داشتند مجموعه برنامه‌هایشان در یک نقطه خلاصه می‌شد که چگونه در جامعه اسلامی ما نفوذ کنند و بر کل نظام مسلط شوند و بتوانند حاکمیت خود را همانند گذشته درست و کشور را به عنوان پایگاه استخراج نیروهای انسانی و مادی برای خود کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر انقلاب چندی قبل اعلام کردند خطر نفوذ دشمن در داخل کشور لمس می‌شود و این نکته برای ما قابل تامل است، تأکید کرد: دشمنی که با سقوط انقلاب برای کشور برنامه داشت چگونه احساس می‌کند که این نفوذ در داخل انقلاب قابل پیاده کردن است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما از روز رحلت امام خیلی قوی‌تر است و قدرت رهبری از آن روز در کنار دلبستگی مردم خیلی بیشتر است طوری که در آن زمان 63 درصد خبرگان به رهبری رای داده‌اند و امروز 100 درصد خبرگان گزینه رهبری را منحصر در مقام معظم رهبری می‌دانند.

وی تصریح کرد: دشمن احساس می‎کند خیلی از چهره‎های انقلابی اوایل انقلاب امروز به صورت عناصر فرسوده و خسته از انقلاب در آمده‌اند و همچنین موضع‌گیر شدید در برابر ارزش‌های انقلاب قرار گرفتند لذا وقتی دشمن این ریزش را می‌بیند به خودش اجازه می‌دهد که نفوذ کند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امام راحل وقتی می‌فرمایند توهین به شورای نگهبان خطر برای انقلاب است، گفت: وقتی وزیری در کشور می‌گوید نه تنها تکنولوژی بلکه مدیریت را هم باید از غرب وارد کنیم باید گفت رگه‌هایی در جریان عرصه مدیریت نظام شکل گرفته که دل به اروپا دارد.

وی با طرح این سئوال که آیا دشمن نفوذ می‌کند که کشور را برای ما بسازد؟ بیان کرد: واقعا این خنده‌دار است که رئیس جمهور فرانسه می‌گوید مشکل بیکاری جوانان ایران را می‌خواهد حل کند آن هم فرانسه‌ای که خودش چنین مشکلاتی در عرصه بیکاری دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه نتیجه نفوذ دشمن دو چیز است، گفت: زمانی که دشمن در کشور نفوذ کند در مرحله نخست تخریب ارزش‌های انقلاب را در هدف خود دارد که در این راستا می‌خواهد سنگلاخ دین و اسلام را که مانع رسیدن استکبار به اهدافش شده را از سر راه بردارد، در مرحله دوم نیز می‌خواهد مملکت را بچاپد و این در حالی است که 40 هزار مستشار آمریکایی 25 سال اموال کشور را برای توسعه استکبار به کار می‌گرفتند و آنها را می‌دزدیدند.

خطیب جمعه مشهد یادآور شد: حاکمیت 40 هزار مستشار آمریکایی سبب شد 80 میلیون عرب ذلیل اسرائیلی‌ها شوند لذا نخستین کار نفوذ این است که ارزش‌های انقلاب را از بین ببرد و کشور را به پایگاه خودش تبدیل کند که متاسفانه چراغ سبزهایی نیز توسط برخی عناصر داخلی به دشمن نشان داده شده که راه نفوذ را برای دشمن باز می‌کند.

وی تاکید کرد: اینکه کسانی که گرایشات غربی دارند وارد مجلس شوند و به رگه‌های تصمیم‌گیری نظام برسند بهترین راهکار برای نفوذ دشمن است و باید توجه داشت که با ورود افراد زاویه‌دار با رهبری به مجلس شورای اسلامی در حقیقت جاسوسان آمریکایی وارد مرکز قانونگذاری کشور شده‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه کسانی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان سر دادند اگر وارد مجلس شوند، همین شعار را تبدیل به مصوبه خواهند کرد، گفت: اگر این افراد در انتخابات وارد مجلس شوند و در حوزه سربازگیری دشمن قرار گیرند آنگاه سئوال این است چه به سر کشور خواهد آمد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    احسنت.جگردار.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 0
    اگه قرارباشه هرحرفی روبه حساب توهین بگذاریم نبایدادعای ازادی بیان داشته باشیم هرکس حق داره درباره شورای نگهبان نظربده.من باهاشمی مخالفم ولی یادمون باشه بیشترین توهین به هاشمی شدولی کسی صداش درنیومد.حرف هاشمی اینجافقط اینه که ضرراینطورانتخابات برگزارکردن هاوردصلاحیتهای کلی متوجه نظام میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس