کد خبر 531413
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

وزیر بهداشت و دستیار ویژه رئیس جمهور شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش به دیدن فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا نشستند.

 به گزارش مشرق، در سومین شب جشنواره فیلم فجر فیلم های سینمایی «لانتوری»، «بادیگارد» ،«ابدو یک روز» و «بارکد» بیشترین مخاطبان را به سالن سینماها کشاند. برخلاف سال گذشته که با وجود سانس فوق العاده سانس های قبلی جمعیت زیادی در سالن ها نبودند امسال تلاش شده است تا بلیت های گیشه سینماها به درستی در اختیار مردم قرار گیرد و فروش سالن سینماها در گیشه قابل توجه است.

شب گذشته (14 بهمن) فیلم سینمایی بادیگارد ساخته جدید ابراهیم حاتمی کیا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و در چهار سالن سینما آزادی، کوروش ،پرشین کرج و فرهنگ در سانس های فوق العاده فیلم به نمایش درآمد. فیلم های سینمایی «بارکد» در سینما فرهنگ، «ابد و یک روز» در سالن سینما کوروش در سانس فوق العاده به نمایش درآمد این در شرایطی است که فیلم «رسوایی»2 نیز در سالن های سینمای مردمی به نمایش درآمده اما در شب سوم هنوز نتوانسته است به سانس فوق العاده دست یابد.

علاوه بر حضور هنرمندان در سالن های مردمی ، دولتمردان نیز برای دیدن برخی از آثار به سالن های مردمی می آیند و در کنار مخاطبان برخی از فیلم ها را به تماشا می نشینند شب گذشته دکتر سید حسن هاشمی (وزیر بهداشت)همچنین حسین فریدون(برادر رئیس جمهور و دستیار ویژه ایشان) ، دکتر مطهری (نماینده مجلس شورای اسلامی)  و دکتر ایازی (قائم مقام وزیر بهداشت) در سینما کوروش به دیدن فیلم سینمایی «بادیگارد» نشستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    دعوت شدن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس