کد خبر 531191
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

دستکم ۴۵ شورشی وابسته به داعش و دیگر گروه های تروریستی در بیست و چهار ساعت گذشته در حملات هوایی و عملیات نظامی در چند ولایت افغانستان کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «بخدی»، «عطاالله خوگیانی» سخنگوی والی ننگرهار گفت: در نتیجه حمله هوایی هواپیماهای ارتش در شهر «اچین» دستکم ۱۸ عضو داعش کشه شده اند. 

وی در ادامه افزود: دیروز در منطقه «اچین» به مواضع داعش در ارتفاعات حمله صورت گرفت. در این حمله سلاح های سنگین این گروه نیز از بین رفته است. در همین حال، وزارت دفاع افانستان نیز با انتشار اعلامیه ای از کشته شدن دستکم ۲۷ شورشی در ولایات ننگرهار، قندهار و فراه خبر داه است.

در اعلامیه این وزارتخانه آمده است: این شمار از شورشیان در عملیات نظامی کشته و ۲ فرد مظنون نیز بازداشت شده اند. این عملیات در بیست و چهار ساعت گذشته در شهرهای «چپرهار» و «اچین» ننگرهار، «ژیری» قندهار و «انار دره» ولایت فراه انجام شده است.

وزارت دفاع افغانستان در ادامه افزود: در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز بدست نیروهای امنیتی افغانستان افتاد. دهها حلقه مین از انواع مخنلف کشف و خنثی شد.

 لازم به ذکر است «محمد اشرف غنی» رییس جمهوری افغانستان اخیرا در سفر به ولایت ننگرهار در شرق افغانستان به مردم این ولایت اطمینان داد که عملیات نظامی علیه شورشیان و مخالفان مسلح دولت به شدت ادامه خواهد داشت.


برای خواندن اخبار داعش کلیک کنید

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس