کد خبر 530761
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از کسب نتیجه مساوی مقابل استقلال ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار داشت: ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و شانس‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم اما از نتیجه ناراحت هستم. این نتیجه چیزی نبود که برای آن زحمت کشیدیم.

وی ادامه داد: از نتیجه ناراحت هستم به این دلیل که بازیکنان ما فشار زیادی را تحمل کردند اما نتوانستند از موقعیت‌هایی که به دست آمد به خوبی استفاده کنند. به نظرم استقلال هم در این بازی خوب بازی کرد و آنها در ضد حملات خطرناک عمل کردند اما ما باید از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم. بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و به نظرم این مسئله طبیعی بود چون از مسابقات فاصله گرفته بودند.

وی  با اشاره به تعویض‌هایی که در این دیدار انجام داد، گفت: از تعویض‌هایی که انجام دادم به هیچ وجه راضی نیستم. بازیکنانی که به زمین رفتند زیاد تلاش نکردند و از دست آنها ناراحتم. بازیکنی که به عنوان بازیکن جانشین به زمین می‌رود باید سرشار از انرژی بوده و دوندگی زیادی داشته باشد تا تیمش موفق شود. نباید طوری عمل کنیم که بعداًَ حسرت موقعیت‌های از دست رفته را بخوریم به نظرم در این بازی این استقلال بود که به هدفش یعنی کسب یک امتیاز رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: باید از مسئولان ورزشگاه فولادشهر تشکر کنم که زمین را به خوبی آماده کرده و شرایط خوبی در بازی وجود داشت. همچنین از سعید آذری تشکر می‌کنم که به عنوان مدیرعامل باشگاه زحمات زیادی را متقبل می‌شود. ما هم باید تلاش‌مان را بکنیم تا برای آینده شرایط بهتری داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس