شرکت کَنون در حال طراحی یک دوربین دیجیتال فوق حرفه ای 6000 دلاری است که از توانایی فیلم برداری فوق حرفه ای 4K برخوردار است.

 به گزارش مشرق، این دوربین که EOS-1D X Mark II نام دارد علاوه بر نیازهای عکاسان حرفه ای نیازهای فیلم برداران حرفه ای را هم برطرف می کند. در صورت خرید این دوربین با کارت حافظه سریع 64 گیگابایتی و حافظه خوان مربوطه قیمت آن به 6300 دلار افزایش می یابد.
 
دوربین شش هزار دلاری کاربران را غافلگیر خواهد کرد +عکس

این اولین دوربین DSLR شرکت کنون با قابلیت ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K با قیمتی نسبتا مناسب است. دوربین قبلی DSLR با چنین توانایی 15 هزار دلار قیمت داشت. دوربین جدیدمی تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه تصویربرداری کرده و در صورت تصویربرداری HD و برای ثبت تصاویر آهسته این سرعت به 120 فریم در ثانیه می رسد که برای ضبط تصاویر فیلم ها و سریال های تلویزیونی کاملا مناسب است.
 
همچنین علاقمندان می توانند تصاویر مدنظر خود را از فیلم های ویدئویی با کیفیت 8.8 مگاپیکسل استخراج کنند. کیفیت تصاویر و عکس های این دوربین 20.2 مگاپیکسلی است و از پردازنده های Dual DIGIC 6+ هم استفاده شده است.
 
سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه ای این دوربین هم ارتقا یافته و سرعت ISO استاندارد آن از 100 تا 51200 متغیر است.
 
اما در صورت تمایل می توان این رقم را به 50 تا 409600 یا حتی رقم های پایین تری برای عکاسی در شرایط دشوار و با نور کم ارتقا داد.
 
سرعت عکاسی 14 فریم در ثانیه برای عکاسی پشت سر هم و امکان نورگیری با تنوع فراوان از جمله دیگر قابلیت های این دوربین دیجیتال است. نمایشگر لمسی 3.2 اینچی با دقیت 1.62 میلیون نقطه از جمله دیگر قابلیت های دوربین یاد شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس