عضو حزب منحله مشارکت که به تازگی دبیرکلی حزب اتحاد ملت ایران را به عهده گرفته است در مراسم رونمایی از سایت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برخی‌ها نقش‌شان در دوران مبارزه به حدی نبود که جایگاهشان در این حد باشد.

به گزارش مشرق، علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد این جمله که مسئولان ما به امام بدهکارند چیست، اظهار داشت: این بیان که مسئولان وامدار حضرت امام هستند،‌درست است. امام را نباید یک شخص ببینیم بلکه امام رهبر انقلاب و مرجع تقلید واجد شرایط بود.

وی افزود: امام راحل در طول مبارزه انقلاب را رهبری و به نحوی حرکت کردند که مردم همواره پشتیبان ایشان بودند؛ امام بیش از 10 سال عهده‌دار رهبری انقلاب و مسئول حرکت‌های انقلاب بودند و وقتی دیده از جهان فرو بستند مراسم تشییع ایشان به مراتب بزرگتر از مراسم استقبال بود.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران ادمه داد: برخی مسئولان نقش‌شان در دوران مبارزه به حدی نبود که جایگاه‌هشان در این حد باشد و پس از پیروزی انقلابی اسلامی اگر به این مسئولیت رسیده‌اند نتیجه کوشش و توانمندی شخصی خودشان نبوده است.

شکوری‌راد تاکید کرد: بزرگداشت امام به تعبیر برخی از بزرگان می‌تواند در بزرگداشت منتسبین به ایشان بروز و نمود یابد. بنابراین پاسداشت بیت امام کاری است که از مسئولان امروز به واسطه امام به مسئولیت رسیده‌اند انتظار می‌رود.

وی در مورد مطالبه اصلی اصلاح‌طلبان نیز گفت:‌ مطالبه اصلی اصلاح‌طلبان از بدو تشکیل در سال 76 قانونگرایی و حفظ کرامت انسان‌ها بوده است.

شکوری‌راد حفظ نهاد انتخابات را کف مطالبه اصلاح طلبان دانست و قانون‌گرایی حفظ کرامت انسان‌ها و حقوق شهروندی را دیگر مطالبه این جناح سیاسی عنوان کرد.

به اعتقاد وی امید و آرامش برای حفظ نهاد انتخابات است و اگر کف مطالبات اصلاح‌طلبان نبود شاید شعارهای بالاتری نیز قابل طرح بود.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: وعده جمهوری اسلامی ایران به مردم زندگی بهتر توام با کرامت و حفظ حرمت یکدیگر بوده است بنابراین شعار اصلاح‌طلبان در این دوره متناسب با شرایط اصلاح‌طلبان بوده است.

شکوری‌راد با عنوان اینکه طبیعی است که اگر رونق اقتصادی ایجاد شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت:‌ می‌خواهیم مجلسی شکل بگیرد تا یار و یاور دولت برای خروج از رکود اقتصادی باشد.

وی در مورد مسائل اقتصادی دولت یازدهم گفت: در دوران دولت قبل که سال‌ها رشد اقتصادی منفی و فسادهای 3 و 12 میلیاردی شکل می‌گرفت برخی خبرگزاری‌ها خواب بودند و چشم‌شان را بر روی کارهای دولت قبل بسته بود.

وی گفت: در این دولت که مشکل تحریم‌ها حل شده مدعی شده و سؤال می‌کنند و سوالشان هم دروغ است. دولت نگفته بود که در عرض 100 روز اقتصاد را درست می‌کند بلکه گفته بود گزارش می‌دهد وضعیت کشور چگونه است.!

وی در مورد ائتلاف اصلاح‌طلبان هم گفت: در شورای عالی سیاست‌گذاری تاکنون تصمیمی مبنی بر اینکه ائتلافی خارج از سیاست‌گذاری گرفته نشده است اما ما یک ائتلاف نانوشته با همه عقلای جامعه داریم. بنابراین در یک ائتلاف نانوشته هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس