کد خبر 530234
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

سلاح های سبک ساخت بلغارستان در دست برخی گروه های مسلح در لیبی و یمن مشاهده شدند. کارشناسان اعتقاد دارند که این سلاح ها توسط امارات متحده عربی به این دست این گروه ها رسیده است. بر اساس گزارشی منتشر شده توسط اتحادیه اروپا امارات متحده عربی از سال 2007 میلادی اقدام به واردات حجم زیادی از سلاح سبک از بلغارستان کرده است.

{$sepehr_album_36163}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهمن ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    کلاشنیکف از AK-47 بگیر تا AK-200 فقط و فقط نمونه های روسی این سلاحی که مشرق جون عکسشو گذاشته یه کپی از تفنگ کلاشنیکف مدل AK-101 ساخت روسیه هست که از کالیبر استاندارد 5.56 ناتو تغذیه میکنه ولی عمراً کیفیت و عملکردش به پای AK-101 برسه آقا نمی دونم ما تا کی میخوایم از نمونه های قدیمی کلاشنیکف (AK-47 و AKM) استفاده کنیم!!!؟ ضمناً نمونه های AKM روسی هم که داریم اکثراً غنیمتی از صدام ملعون توی دفاع مقدسه بابا حداقلش اینه که نیروهای ویژه و تکاوریمون باید از مدلهای جدید و بروز سلاحهای سبک بهره مند باشند. ما هر چه موشک ها و پهبادهای بومی مون خوب هستند ولی سلاحهای سبک (تفنگ ها، تیربارها و کلت ها) ساخت داخلمون نسبت به مشابه خارجیشون کیفیت پایین تری دارند!!!
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    افشین نظری نداری درباره این سلاح؟
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    0 0
    کاری ندارم به این که برای کی می‌جنگن، اما قیافه‌ی سرباز سودانیه رو نگاه کنید، اصلا شاد نیست. انگار که مجبور بوده بیاد توی جنگ شرکت کنه. اگه راست باشه که به خاطر پول میان، خیلی ساده می‌شه نتیجه گرفت کل کشور‌های اسلامی از دم مقصر این حضور توی یمن هستن. هم ما ایرانیا هم عربستان و باقی کشورها. اگر به حرف امام علی گفتن توی پول هر ثروتمند حق فقیری هست توجه می‌کردیم، الآن اینطوری نمی‌شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس