کد خبر 530182
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

وزیر دولت سایه انگلستان در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی گفت جهان بدون مرز اجتناب ناپذیر است و انگلیس باید برای آن زمان برنامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، «جان مک‌دونالد» وزیر خزانه‌داری دولت سایه انگلستان یکشنبه شب (دیشب) در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی پیش‌بینی کرد مرزهای میان کشورها در آینده نزدیک از بین خواهند رفت و این امری اجتناب ناپذیر است.

در حالی که دولت انگلستان در حال برگزاری نشست‌های فشرده با سران اتحادیه اروپا برای امتیاز گرفتن و قطع مزایای مهاجران و تحدید ورود مهاجران به این کشور است، وزیر دولت سایه گفت انگلیس باید تلاش بیشتری برای کمک به میلیون‌ها مهاجر اتحادیه اروپا کند.

مک‌دونالد افزود «حرکت مردم در مرزهای جهانی به معنای این است که تا پایان این قرن، مرزها بی‌ربط خواهند بود و ما باید آمادگی این را داشته باشیم.» وزیر دولت سایه انگلیس پیش‌بینی کرد تا 75 سال آینده حفظ مرزها بسیار سخت خواهد بود.

وزیر خزانه‌داری سایه انگلستان تاکید کرد نیاز به توافقی وجود دارد که به عوامل مهاجرت‌های عظیم، مانند فقر، بحران تغییرات آب و هوایی، بپردازد.

وی ادامه داد «من فکر می‌کنم ما باید با دیگران همکاری کنیم و این بار را تحمل کنیم چون همان‌طور که در بحران مهاجران می‌بینیم، اکثر مردم بریتانیا از ما می‌خواهند این اطمینان را بدهیم که به دیگران کمک می‌کنیم و دیگران در رنج نیستند و وقتی مردم در رنج هستند ما در کناری نایستادیم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس