کد خبر 530138
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

سوشا مکانی برای بازی فردا با سپاهان در فهرست نفرات این تیم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، پندار خمارلو ضمن ابراز رضایت از حضور سوشا مکانی در تمرینات سرخپوشان، گفت: با رایزنی‌های فراوان آقای طاهری و مسئولان باشگاه و همچنین مساعدت‌های ویژه قوه قضاییه، سوشا مکانی در چندین جلسه مفید با حضور سرپرست باشگاه، حراست و مسوولان شرکت کرد و هماهنگی لازم در خصوص بازگشت به تمرینات، صورت پذیرفت.

وی افزود: سوشا مکانی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از شرکت در جلسات متعدد باشگاه، در مورد موارد و مسائل مطرح شده توضیحاتی را ارائه کرد و ابراز ندامت و پشیمانی خود را اعلام داشت و تعهد داد در قبال حواشی و تحریکات روحی و روانی و همچنین فعالیت‌های فضای مجازی در حد و حدود و قالب حرفه‌ای عمل کند. باشگاه نیز طبق مقررات و مستندات اخذ شده، جرایم لازم را اعمال و مبلغی را از قرارداد وی کسر و با توبیخ کتبی در پرونده نامبرده اقدام کرد.

مدیر رسانه‌ای سرخپوشان تصریح کرد: در این جلسات، پس از یادآوری انتظارات باشگاه، هواداران، جامعه ورزش و مردم و از همه مهمتر الگوبرداری جوانان، به دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان نکات لازم منتقل شد و باشگاه از وی خواست در قبال حمایت‌های انجام شده، عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد و او نیز در قبال آن، تعهدات لازم را ارائه داد.

خمارلو خاطرنشان کرد: سوشا با هماهنگی باشگاه و کادر فنی در تمرینات تیم شرکت کرد و با صحبت‌هایی که با کادر فنی و خصوصا با برانکو ایوانکوویچ داشت به کار خود در تیم ادامه داد و توانست در فهرست بازیکنان تیم و حضور در اردو برای بازی با سپاهان اصفهان قرار گیرد. ضمن اینکه حضور او در بازی فردا (سه شنبه) در حیطه اختیارات کادر فنی است.

مدیر روابط عمومی باشگاه گفت: امیدواریم با اقداماتی که برای این بازیکن ملی پوش صورت گرفته، شاهد عملکردی خوب از این بازیکن باشیم تا در آینده شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس