عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص پافشاری وزارت ورزش و جوانان بر انتخاب یک سرپرست برای فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش و جوانان باید به اساسنامه فوتبال احترام بگذارد.

به گزارش مشرق، سیدهادی حسینی عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره چالش اخیر بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال مبنی بر انتخاب یک سرپرست برای این فدراسیون در پایان دوره ریاست کفاشیان خاطرنشان کرد: به نظرم رسانه ها نباید زیاد به این موضوع بپردازند و حساسیت را بیشتر کنند. با این روند قبل از تعلیق توسط فیفا با دست خودمان در داخل کشور فوتبال را تعلیق خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در همه دنیا دولت ها در فوتبال دخالت دارند و یک کشور را پیدا نمی کنید که اینگونه نباشد با این حال من معتقدم وزارت ورزش باید اجازه دهد فوتبال روال طبیعی خود را طی کند و در اینصورت هیچ اشکالی هم پیش نخواهد آمد. دولت و کمیته ملی المپیک وظیفه نظارتی دارند و باید بر اساس اساسنامه عمل کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: شان جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این حرف‌هاست که بخواهیم با پرداختن به چنین مسایلی اتفاقاتی را رقم بزنیم. دولت تحت هر شرایطی باید براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال عمل کند و به آن احترام بگذارد.

حسینی تاکید کرد: همه ما قبول داریم که فوتبال اشکالاتی دارد کما اینکه وزارت ورزش هم اشکالات خاص خودش را دارد. اما اجازه ندهیم که با روند نادرست جنجال تازه ای را ایجاد کنیم. همه فدراسیون ها اساسنامه دارند و وزارت ورزش باید به اساسنامه فوتبال احترام بگذارد.

وی یادآور شد: توصیه فراکسیون ورزش مجلس به وزارت این است که بر اساس اساسنامه عمل کند تا حساسیت ایجاد نشود. با توجه به شرایطی که وجود دارد باید تمامی تصمیم ها بر اساس اساسنامه باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس