کد خبر 529932
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹

نیروهای عراقی که به مبارزه با تروریست های داعش ادامه می دهند ده ها تروریست از این گروه را در جریان عملیات نظامی به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه سومریه، فرماندهی عملیات مشترک نیروهای عراق روز یکشنبه از هلاکت ۷۹ تروریست، انهدام ۴۸ بمب و بسته انفجاری، ۴ خودروی بمب گذاری شده و ۱۳ مخفیگاه گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف عراق طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ستاد جنگ رسانه نیروهای عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق در جریان پیشروی در منطقه السجاریه اهداف عناصر تروریستی را مورد حمله قرار دادند که در این حمله ۳۰ تروریست به هلاکت رسیده و با انهدام ۱۰ موضع گروه های تروریستی ۷ بمب و بسته انفجاری نیز خنثی گردید. نیروی هوایی ارتش نیز طی ۸ حمله ۱۴ تروریست از جمله دو تیرانداز را به هلاکت رسانده و ۳ مخفیگاه تروریست ها منهدم گردید.

این ستاد افزود: نیروهای تیپ چهاردهم در جریان عملیات پاکسازی منطقه البوشجل که با پشتیبانی توپخانه ای و موشکی انجام شد ۱۵ تروریست را به هلاکت رسانده و یک خودروی بمب گذاری شده را منهدم کردند. ۴۱ بسته انفجاری نیز در این عملیات منهدم گردید. نیروهای واکنش سریع نیز در جریان عملیات پاکسازی منطقه النعیمیه و جسر التفاحه ۵ تروریست را به هلاکت رسانده و یک انبار سلاح و تجهیزات منهدم گردید.

بنا بر این بیانیه با هماهنگی نیروی هوایی ارتش ۱۵ تروریست نیز در منطقه الاعیوج صلاح الدین کشته شده و یک خودروی بمب گذاری شده منهدم گردید.

لازم به ذکر است که عراق با وضعیت امنیتی فوق العاده مواجه بوده و عملیات نظامی در این کشور برای بیرون راندن داعش از مناطق مورد سیطره این گروه تروریستی ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس