همایش تخصصی عوامل تاثیر گذار در پیدایش و پیشرفت سرطان در سالن پژوهشگاه نیرو برگزار شد و قرار شد از این پس پیشکسوتان سرطانی ورزش و هنر در مرکز آلا به صورت رایگان تحت مداوا قرار بگیرند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء، همایش تخصصی عوامل تاثیر گذار در پیدایش و پیشرفت سرطان در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 در این همایش که با همکاری مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء، شهرداری منطقه ۲ تهران و اداره کل سلامت شهرداری تهران برگزار گردید؛ دکتر محمد هادی ایازی، قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی در رابطه با موضوع سازمان های مردم نهاد و خیرین حوزه سلامت سخن گفت.

 وی با عنوان اینکه نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی در محلات بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: موسسات خیریه تخصصی باید بدانند پیشگیری از درمان مهم‌تر است و با مشارکت‌های مردمی می‌توانند از ظرفیت‌های تخصصی استفاده کنند و به مردم آموزش دهند که در این حوزه مرکز آلاء به خوبی ورود پیدا کرده است.

 دکتر حسن ابوالقاسمی، رییس هیات مدیره مرکز پیشگیری و کنترل سرطان آلاء نیز در موضوع تشخیص بهنگام در سرطان کودکان ایراد سخنرانی کرد.

 از دیگر سخنرانان این مراسم می‌توان به دکتر اسماعیل اکبری(رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر آزاده جولایی(هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی)و دکتر عبدالرحیم حزینی(متخصص طب تسکینی) اشاره کرد.

در این مراسم چهره‌های ورزشی کشور همچون آقای مایلی کهن، فرکی و برادران فریاد شیران نیز به عنوان میهمانان ویژه همایش حضور داشتند. این همایش با برگزاری پنل تخصصی که با حضور دکتر سوزان حجت، دکتر مزرعه شاهی، دکتر اسد زندی، دکتر مصری و دکتر امیری تشکیل گردید و سخنرانان در آن به نقش حوزه‌های مختلف طب حمایتی و تسکینی مانند سلامت معنوی و مراقبت در منزل و تاثیر آن‌ها در کنترل پیشرفت سرطان داشتند، به پایان رسید.

پیشنهاد پیشکسوت فوتبال برای درمان رایگان پیشکسوتان سرطانی

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران پس از برگزاری این همایش به رئیس مرکز آلا که هم در زمینه درمان و هم پیشگیری فعال است، از پیشنهاد برای درمان و مراقبت از پیشکسوتان ورزشی و هنری که تمکن مالی ندارند خبر داد.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در این زمینه به مشرق گفت: بنده پیشنهاد دادم که کل ورزشکاران و هنرمندانی که مبتلا به سرطان و مستاجر هستند و به خاطر مشکلات مالی در درمان بیماری با مشکل مواجه می شوند، به صورت کاملا رایگان تحت مداوا قرار بگیرند و حتی تمامی هزینه های دارو و شیمی درمانی آن ها نیز به صورت رایگان باشد.

وی در پایان گفت: بنده به اکبر کارگرجم پیشکسوت مطرح فوتبال ایران که متاسفانه به سرطان دچار شده و با درآمد مسافرکشی نمی تواند هزینه درمانش را تامین کند، پیشنهاد دادم که از این طرح استفاده کرده و در اسرع وقت به درمان خود بپردازد.

{$sepehr_album_36140}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    اگه قراره مجانی باشه باید برای همه باشه. اون کوچولوها که تازه اول راه زندگین واجبترند.
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    تبریک به ناصر فریادشیران جدا از مبارزه با فساد فوتبال حال برای کمک به ورزشکارانی که مبتلا به بیماری سرطان هستند احسنت به این فریادشیران و تیکو کاران و خیرین این مرکز و حال اولین نفری که این مرکز به صورت رایگان مداوا خواهد شد اکبر کارگر جم بزرگ و پیشکسوت فوتبال
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    به به چه خبر خوشحال کننده ای برای ورزشکاران و هنرمندانی که دوچار بیمار هستند و مشکلات مالی هم دارند در حیا هوی و جنجال فوتبال ورزش باید به خیرین ارزشمند این مرکز خدا قوت و خسته نباشید گفت که بصورت رایگان چهره های مانده گار ورزش و هنر را که مسکل مالی ام دارند را تحت پوشش درمان رایگان قرار می دهند و تبریک به این مرکز که ناصر فریادشیران مربی شناخته شده فنی را برای این کار خیر انتخاب کرده اند کار خیر و کمک به بیماران سرطانی همیشه مانده گار است
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    کار خیر و رسیدگی به بیماران سرطانی کار بسیار پسندیده و خوا پسندانه ای است خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس