هنرمند برجسته سوری طی سخنانی در مراسم تقدیر از خانواده‌های شهدای ارتش سوریه که با حضور تهیه کننده فیلم «پادشاه شن‌ ها» انجام شد، از مقام معظم رهبری به خاطر حمایت از دولت و ملت سوریه در مبارزه با تروریسم تقدیر کرد.

تشکر ویژه هنرمند برجسته سوری از رهبر انقلاب/ روحت قداست و در چشمانت امید را نهفته داری
گروه بین‌الملل مشرق - «درید لحام»، هنرمند برجسته سوری طی سخنانی در مراسم تقدیر از خانواده‌ های شهدای ارتش سوریه و قربانیان انفجارهای تروریستی در این کشور از «آیت الله امام خامنه‌ای»، رهبر انقلاب به خاطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه در مبارزه ‌اش با تروریسم جهانی، تقدیر و تشکر کرد.

این هنرمند برجسته سوری در بخشی از سخنانش خطاب به امام خامنه ‌ای گفت: «در وجودت پاکی و قداست را نهفته داری و در چشمانت امید را، دستانت از عمل سخن می‌ گویند و آنچه بر زبان می آوری، فرمانی جاریست».


لحام که در سال 1934 در دمشق به دنیا آمده و در این شهر سکونت دارد، افزود: «قداست خاک کشورمان دو چندان شد، وقتی شماری از مردانت از اینجا به آسمانش پر کشیدند. عشق، تقدیر و تشکر از طرف ملتی مقاوم و ارتشی آماده مبارزه ارزانی تو باد. زنده باد ایران، زنده باد سوریه».

در این مراسم هنرمندان بزرگ و معروف سوری دیگری مانند «نجدت انزور»، تهیه کننده فیلم «پادشاه شن‌ ها» که افشاگر بخشی از تاریخ سراسر تزویر و قتل و کشتار آل سعودی است، نیز حضور داشت.

آن زور نیز در سخنان خود با مورد خطاب قرار دادن «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: «از سخنانت امید می گیریم و از اراده ات قدرت .. برادران و فرزندانت به یاری ما شتافتند و با ارتش سوریه دل انگیزترین حماسه‌ ها را خلق کردند و با ثبات و ایستادگی خود آواز پیروزی سر دادند، آنها مردان خدا هستند. نصر الله از تو سپاسگزاریم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    ان شاءالله آرامش و اسلام راستین بعد از این همه جانفشانی هدیه ی سوریان باشد.
  • دوست ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    آمین یا رب العالمین
  • مهماندار هواپیما ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    0 0
    شما سوری ها زمان جنگ ایران و عراق ما را یاری کردید امروز روز جواب دادن به حمایت شما از مااست انشا...پیروز باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس